zwangerschapssuiker

hallo allemaal

ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de uitslagen van de kwekken
(zie eerdere verhalen)
alles was goed
alleen ben nu 17 w en 5 dagen en het kindje is al onwijs groot
nu moet ik mijn suiker volgende week na laten kijken bij de verloskundige
hopelijk heb ik dat niet maar als ik via google alle syntome lees lijkt het er wel op
afwachten maar weer

hoe gaat het eigelijk met jullie allemaal

Oei dat is ff afwachten. Vevelende bijkomstigheid maar geen ramp toch?
Je hebt kans dat je het kindje dan geen 40 weken uitdraagd omdat ze vaak harder groeien.
Hopelijk valt 't mee!!

Is het vloeien al wel helemaal over? (ehhh dat was jij toch?)

Hoi mama lou
Ik hoor bij de mrt club maar ik zag je berichtje, ik ben 13 weken en heb ook zwangerschapssuiker. Ik moet 4x per dag prikken hoe mn suiker is, ik ben ondertussen al bij de dietiste en internist geweest en ben n hoop wijzer geworden. Het is echt klote als je dat allemaal te horen krijg maar geloof me het valt allemaal wel mee en je went er snel aan hoor. Nou heel veel succes ermee hoop voor je dat t allemaal mee valt.
Groetjes Priscilla

Hallo
hier nog een mama van de maart club,
tijdens mijn 2e zwangerschap kreeg ik ook zwangerschapssuiker. Nu heb ik het gelukkig goed onder controle weten te houden door mijn voeding aan te passen en heb dus gelukkig geen insuline hoeven spuiten. Er zijn ook nog wel wat meer minpunten aan suiker dan alleen een groot kind.

Ik hoop voor je dat je geen suiker hebt, maar mocht het wel het geval zijn, wees gerust je kunt nog steeds een hele fijne zwangerschap hebben ondanks de suiker! En een pluspuntje je krijgt om de zoveel weken een groeiecho dus je krijgt je kleine lekker vaak te zien.

succes Anne

Terug
Bovenaan