zwangerschapssuiker

O bha ik moet over 2 weken weer die vieze suikertest doen! Tijdens mijn 2e bevalling heb ik suiker ontwikkeld en daarom moet er nu weer voor getest worden. Ga nu al over mijn nek als ik aan dat vieze drankje denk. Maar ja het is voor een goed doel, hoop trouwens dat ik er dit keer geen zwangerschapssuiker heb, elke dag een paar keer prikken heb ik niet zo'n zin in.

Wie heeft er nog meer last van zwangerschapssuiker, of moet er voor getest worden??

Groetjes Anne

Hai.

Ik heb afgelopen woensdag de verwijsbrief gekregen voor de zwangerschapsuikertest. Ik moetover drie weken testen. Maar nu ik van je hoor dat het drankje vies is kijk ik er al tegen op haha

Succes en ik hoop dat we het beide niet hebben!!

Hahaha ja dat drankje, gewoon verstand op nul en drinken maar. Het is gewoon puur suiker water, dus je calorieën bom heb je dan al binnen,hahahaha.

Groetjes Anne

bij mijn bloed meting van de 10 weken was mijn bloedsuiker 6.2 en het schijnt tijdens de zwangerschap max. op 6.1 te mogen zitten.
moet nu eerst 1 malig nog eens nuchter mijn bloedsuiker laten prikken. en als het hier weer te hoog is dan zal ik er ook aan moeten geloven.
denk alleen niet dat ik het heb had volgens mij voor de vorrige meting niet zo lang er voor nog wat gegeten.
maar ja ik hoor het waarschijnlijk maandag.
ben erg benieuwd.

groetjes angelique

hoooi!
ik heb ook een verwijzing gekregen, moet over 2 weken me laten prikken op zwangerschapssuiker......., maar moest dat ook bij de vorige twee en toen was er gelukkig niets aan de hand.........we zullen 't zien!
succes iedereen!
lfs!

Terug
Bovenaan