zwangerschapssuiker

Het gaat goed met mijn suiker. Ik kan hem met een dieet onder controle houden.Ik hoef hierdoor geen insuline te gaan prikken. Met week 30 schoten mijn suikers ook naar beneden. Heb wel heel veel dokters gezien en de afspraken kosten veel tijd. Ik loop nu bij een gynocoloog. Voel me net een nummer dat was anders bij de verpleegkundige praktijk. Maar ja even door zetten nog nog 9 weken.

Ik mag morgen gaan prikken voor zwangerschapssuiker, eerst op nuchtere maag en daarna een uur na het ontbijt, mn suiker was op het randje vandaar, maar zag het zelf al aan komen, had nl al weken last van veel dorst en die ik neit kan lessen. Was er al op voorbereid, maar is neit fijn. Hoop dat mn suikers morgen een stuk lager zijn.

hoi hoi
Ook ik ben gisteren bij de gyn geweest en ook mijn bloedwaardes waren te hoog, mijn suiker was 7,4. Nu moet ik maandag 3 keer bloed gaan prikken, 1 keer nuchter, dan iets eten en na 2 uur weer prikken en dan s'middags nog een keer prikken. Ik hoop echt dat ik geen zwangerschapssuiker heb.

Heb gisteren toevallig ook 3 keer suiker moeten laten prikken omdat ons kindje 2 weken voor ligt op groei. Ik had gelukkig drie keer een waarde van 3,...!! Gelukkig geen suiker dus. Iedereen die nog moet; succes!!!!!

Hier ook te hoge waarden. Met spreiding van koolhydraten gaat het goed, blijven ze tussen de 4-7.5 Wel krijg ik komende week een sensormeting. Met een kastje op m'n buik, gedurende 5 dagen, beetje lastig lijkt me...

Blij dat t met jouw suikers goed gaat!

In t ziekenhuis is alles een stuk medischer he, ik had deze x ook graag naar de vk willen gaan, maar dat er wederom niet in.

Ik gebruik bloedverdunners en Metformine om een miskraam te voorkomen, dus moest ik in t zh blijven. Ik loop er inmiddels al vanaf 2004, dus voelt al bijna als thuis haha, maar denk dat je toch een stukje mist...

Zijn jullie beebjes aan de grote kant? Ons meisje (nog) niet, zelfs iets onder gemiddeld, maar mijn zoon was ook niet echt groot bij geboorte, 7 pond.

Hopen dat t voor iedereen met dieet binnen de perken blijft!!!

Terug
Bovenaan