Zwangerschapssymptomen maar negatieve test 3 dagen voor NOD

Hoi dames. Ik voel me zo stom! 8 oktober was mijn eisprong. 4 dagen erna begonnen mijn borsten zeer te doen. Steekjes, tintelende tepels, gespannen, soms zelfs echt pijnlijk en dit is tot op de dag van vandaag. Ze lijken ook voller. Ik heb dit nooit eerder gehad, ook niet voor een menstruatie (ben sinds april gestopt met de pil). Zaterdag moet ik ongesteld worden. Ik dacht echt, ik ben zwanger. Heb ik net een early test gedaan, zo negatief als iets. Ik voel me zo teleurgesteld terwijl we nog maar net bezig zijn. Maar op één of andere manier dacht ik echt dat ik zwanger was omdat ik zulke gevoelige borsten dus nooit eerder gehad heb. Maar blijkbaar heb ik dit nu plots als menstruatie symptoom ofzo? (1.5 week voor mn menstruatie begon dit .) Herkent iemand dit? Overigens wel al een week ofzo menstruatie achtige buikpijn ?‍♀️
 
Het kunnen of menstruatie klachten zijn of je bent alsnog zwanger. 
3 dagen voor je nod een negatieve test zegt helemaal niks. Ook bij vroege testen niet. Gewoon nog even afwachten of je ongesteld word of niet. 
 
Het is heel normaal overdreven gefocust te zijn op al dan niet ? is een heel groot iets tenslotte. 
Getuige het aantal vragen om mee te kijken naar teststreepjes op dit forum....
 
[quote quote=10586994]Het is heel normaal overdreven gefocust te zijn op al dan niet ? is een heel groot iets tenslotte. Getuige het aantal vragen om mee te kijken naar teststreepjes op dit forum….[/quote]
Haha ja dat is zeker waar. Voor een vrouw toch altijd anders dan voor een man. De vrouw is tenslotte diegene die van alles voelt en 9 maanden een mensje gaat dragen
 
Dit heb ik ook mee gemaakt met me eerste zwangerschap. Had symptomen, maar de test was negatief. Ook ik was teleurgesteld. 


ongesteldheid bleef uit en na 10 dagen had ik toch weer opnieuw getest en toen was die gelijk positief. 


nu 3 jaar verder en weer in spanning zitten waneer het raak kan zijn. Ben al 7 maanden gestopt inmiddels. 
 
[quote quote=10587058]Dit heb ik ook mee gemaakt met me eerste zwangerschap. Had symptomen, maar de test was negatief. Ook ik was teleurgesteld. ongesteldheid bleef uit en na 10 dagen had ik toch weer opnieuw getest en toen was die gelijk positief. nu 3 jaar verder en weer in spanning zitten waneer het raak kan zijn. Ben al 7 maanden gestopt inmiddels.[/quote]
Wow dat is wel bijzonder! En wat een geluk! Ik zal voor je duimen dat deze ronde ook raak is ?
 
Het is zo verwarrend allemaal soms, heel veel 'klachten' zijn namelijk ook zo gelijk aan menstruatieklachten. Ik moest gisteren ongesteld worden geloof ik, maar alleen heel licht wat bruin en vandaag ook? En ik weet het ook echt even niet meer? Normaal is het meteen gewoon bam heel veel... testen negatief.
 
Dat had ik dus deze week ook, heel veel twijfel dus dacht doe toch maar ff een testje helaas negatief. Vanmiddag dacht ik ga toch maar even naar de wc en toen begon het helaas. 
 
Terug
Bovenaan