Zwangerschapssymptomen nemen af 5 weken

Hoi allemaal.
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Toen ik net 4 weken was had ik al last van misselijkheid sochtends (moest flink kokhalzen). Nu lijkt deze misselijkheid net elke ochtend minder te worden en zelfs verdwenen te zijn. Wie herkend dit? Ik ben gewoon erg onzeker omdat ik al 3 missed abortions gehad heb:(

Lieve groetjes
 
Hi Ani,

Ik ben op dit moment ook 5 weken zwanger en sinds gisteravond doen mijn borsten opeens (bijna) geen pijn meer. Ook moest ik de vorige dagen heel vaak plassen en dat is nu ook flink afgenomen. Dus ik ben ook aan het stressen, zo’n ontzettend vervelend gevoel. Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik lees wel online dat het kan voorkomen dat kwaaltjes komen en gaan en dat het niets hoeft te betekenen. Ik vroeg het laatst ook aan mijn verloskundige en die bevestigde dat ook.

Maar wat ontzettend naar dat je al drie missed abortions hebt gehad, ik hoop voor je dat het deze keer goed gaat!! Wat een vreselijk gevoel, die onzekerheid, he?

Wanneer heb je je eerste echo gepland staan?
 
Dit is absoluut geen reden tot zorgen!
Ik heb beide zwangerschappen in het begin nooit ergens last van gehad. Misschien een beetje moe maar verder nergens last van! Ik heb het altijd juist fijn gevonden aangezien je soms heftige verhalen leest over enorme misselijkheid of andere klachten!

Liefs
 
Hey heel erg bedankt voor je reactie! Jaa maakt je inderdaad zo onzeker eh:(. Ik snap dat het voor iedere vrouw anders is maar ik maak me toch altijd zorgen als ik symptomen heb zoals misselijkheid (en bij jou bv. Pijnlijke borsten) dat vroeg begint en vervolgens weer verdwijnt. Normaal zou je toch zeggen dat het net erger moet worden eh omdat je hcg ook stijgt? Ook als vrouwen zeggen, ik was pas misselijk met 6 weken, begrijp ik maar tis toch anders als je symptomen er wel al waren en dan verdwijnen!
Lieve groetjes
 
Ik had de eerste weken (4-7) alles symptomen die je maar kan bedenken en vanaf 7 weken ALLES FOETSIE. Ik was knetter onzeker. Bij 9 en 12 weken een prachtige echo gehad. Het zegt écht niks. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan