Zwangerschapssymptomen tijdens borstvoeding

<p>Goedemorgen meiden,</p><p> </p><p>Ik dacht, ik stel mijn vraag hier.</p><p>Mijn zoontje is 11 maanden oud en ik geef nog bv, mijn cylcus is nog niet regelmatig maar ben wel ongesteld geweest.</p><p>Nu heb ik sinds 3 dagen ineens dat voeden super pijnlijk is aan mn tepels(geen spruw, heb dat gehad). En ook een zeuren gevoel onderbuik, verder geen klachten.</p><p>Maar kan dit duiden op een zw? Heeft iemand dit meegemaakt want op internet vind ik niks. Ik kan op zn vroegst pas zondag testen (gemeenschap gehad 9dagen geleden)</p><p>Of is dit mijn cyclus die weer goed op gang komt?</p><p>Hoor graag jullie ervaringen, als die er zijn ;)</p>

Mijn dochter is 10 maanden, inmiddels twee keer ongesteld geweest. Zit nog op ongeveer 5-6 voedingen per dag. Opvallend was dat ik twee keer pijnlijke tepels heb gehad tijdens voeden, telkens ongeveer twee weken vóór mijn menstruatie. Ik ga er dus een beetje van uit dat het de ovulatie is geweest!

Ah fijn dit te horen! Dan zal t waarschijnlijk mn eisprong geweest zijn! Heb wel steeds wat zeurende buikpijn, maarja wie weet is er wel iets gaande na mn eisprong..... ;) zal over 2 weken dan eens een testje doen. Thnx voor je antwoord op 

Terug
Bovenaan