Zwangerschapssymptomen verdwenen

Hallo lieve mama's,
Ik ben 9weken ver? ik heb sinds het begin van de zwangerschap heel pijnlijke borsten, veel misselijkheid en last van geuren, zelfs soms braakneigingen. Ook heb ik sinds begin dikke plekken eczeem die heel veel jeuken. Nu heb ik sinds een 4tal dagen niks meer. Mijn borsten zijn niet meer gespannen, ik voel me niet meer misselijk en mijn eczeemplekken verdwijnen langzaam. Ik word daar nu heel ongerust van omdat ik online lees dat het teken kan zijn van missed abortion. Zijn er mamas die hetzelfde voor hebben gehad en toch een positief einde hebben gehad?
Groetjes
 
Als je je zorgen maakt kun je het beste met de verloskundige bellen en mss vragen voor een extra echo, zonder te wachten op de termijn echo
 
Bij mij verdween het ook rond die periode. Je lichaam went natuurlijk aan de hormonen en bij de een duurt dat langer dan bij de ander. Ik ben ondertussen 24 weken zwanger, dus ik gok dat je je geen zorgen hoeft te maken! Symptonen zeggen niet zo heel veel
 
Bij mij verdwenen ook alle symptomen rond week 9. ik begon mij toen ook wat zorgen te maken. Maar een week later kwamen ze dubbel en dwars terug. Toen had ik gewild dat ik van de week iets meer genoten had. Helaas kunnen we niet zien wat er van binnen gebeurt en dat maakt het soms zo lastig.
 
Ohh ik zal zeggen geniet ervan! Vaak komen ze idd dubbel en dwars terug. Je lichaam gunt je even rust en gaat er strakjes weer tegenaan. Zolang je geen heftige krampen hebt en bloedverlies geen paniek??
 
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en heb vorige 2 weken lag ik op bed van de misselijkheid en nu al paar dagen niks. Gelukkig had ik vandaag een echo en alles was helemaal goed!
Helaas vorig jaar een missed abortion gehad, dus snap de angst heel goed.
 
Terug
Bovenaan