Zwangerschapssymptomen?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Misschien beeld ik het me allemaal in maar ik heb sinds week last van maagzuur en spierpijn in mijn liezen en opeens wat kleine puistjes aan de zijkant van m'n gezicht. Ik ben voor 't laatst ongesteld geweest eind september. Heb voor 't laatst een test gedaan op oudjaarsdag (negatief) Heb denk ik door veel stress met verhuizing geen cyclus gehad. Echter als de test morgen niet positief is ga ik de ha is bellen om te overleggen. Maar zouden de bovengenoemde symptomen kunnen horen bij zwangerschap?</p><p>Mijn vriend en ik hebben om de twee dagen geklust in de hoop op die manier een klein wondertje te verwekken.  Aangezien k dus niet weet wanneer mijn eisprong evt is. Heb wel ovulatietesten gedaan afgelopen week en die geven allemaal wel twee streepjes maar niet even donker of donkerder dan de ander. </p>
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen onverklaarbaar moe was de maand dat ik een positieve test had. Normaal PMS en die maand helemaal niet. De 'echte' klachten kwamen pas vanaf week 6. Ik vraag me af hoeveel vrouwen echt klachten hadden voor hun positieve test. Je klachten hoeven mijns inziens niet op een zwangerschap te duiden. Ik heb bijvoorbeeld altijd puistjes als ik ongesteld moet worden. Heb je de afgelopen tijd vetter gegeten of chocolade gegeten? Daar kun je ook puistjes va n krijgen en dat zou ook het maagzuur kunnen verklaren. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Aan de hand van de klachten is het niet te zeggen. Alleen met een zwangerschapstest zul je duidelijkheid krijgen. Succes!
 
Terug
Bovenaan