Zwangerschapssymptomen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. In het begin had ik last van krampjes in mijn onderbuik,  deze voel ik nu niet meer. Wel heb ik al vanaf het begin erg gevoelige/pijnlijke borsten. Nu ben ik sinds 3 dagen bijna de hele dag kost misselijk. Ik hoef niet te braken, wel af en toe kokhalzen. Ook heb ik afkeer naar eten. Heb nu vooral trek in ongezond voedsel. Probeer wel gezond te eten, maar krijg het er bijna niet in. Hebben meer van jullie hier last van? </p><p> </p><p>We hebben a.s maandag 4 maart de eerste echo. Ben dan 7 + 1 zo benieuwd of alles goed is. Ook ben ik benieuwd of ze dan al iets kunnen zeggen af mijn berekening klopt en inderdaad echt 7 + 1 zwanger ben. </p>

Hey! Heel herkenbaar ik was in het begin vooral savonds erg misselijk kon geen normaal eten door mn keel krijgen laat staan koken, van de lucht ging ik bijna over mijn nek! Nu gaat het iets beter kan wel weer koken, maar nog steeds savonds misselijk :( ben ondertussen 22 weken zwanger. Heel veel succes en plezier bij jullie eerste echo! 

Hoi Liesjeanne,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf ben ik 6 weken en 1 dag vandaag en heb ook a.s. maandag mijn eerste echo. 
Ik ben sinds eergister misselijk. At altijd kiwi's, maar gisteravond werd ik er zo onwijs misselijk van! Gewoon brood ben ik ook te misselijk voor, maar een bruin pistoletje met kipfilet en als tussendoortjes een banaan of een Wasa Vezelrijke cracker gaat prima. Kwa drinken neem ik veel slappe suikervrije limonade of een glaasje koude melk. Hoop dat er wat tussenzit waardoor je wat meer kan eten :)

Terug
Bovenaan