Zwangerschapssymptomen

<p>Hoihoi, </p><p>Even een vraag omdat ik erg onzeker ben... Ik ben nu 6 weken zwanger en al mijn zwangerschapssymptomen zijn ineens minder geworden. Eigenlijk zo goed als weg. Niet meer vaak plassen, geen opgeblazen gevoel, weer energie en mn borsten worden met de dag kleiner.. Iemand ervaring hiermee?</p><p>X</p>

Nou geniet er maar even van... Ik had dat ook en net voordat ik 7 wk op weg was kwamen de kwaaltjes in alle
heftigheid terug.. misselijk braken pijnlijke borsten hoofdpijn super moe enz enz.  En regelmatig soort van menstruatie achtige krampen... niet iedereen heeft last van kwaaltjes hoop dat jij een van de vrouwen bent die er geen last van hebben! ?

Inderdaad! Van genieten!
Kwaaltjes zijn zeker geen must bij een zwangerschap en alleen maar heel vervelend als je ze wel hebt ;)
Bij mijn eerste zwangerschap 9 maanden nergens last van gehad en een kei gezond kind. Nu zwanger van de tweede en toch best misselijk, moe, emotioneel... doe mij maar zonder kwaaltjes hoor 

Inderdaad! Van genieten!
Kwaaltjes zijn zeker geen must bij een zwangerschap en alleen maar heel vervelend als je ze wel hebt ;)
Bij mijn eerste zwangerschap 9 maanden nergens last van gehad en een kei gezond kind. Nu zwanger van de tweede en toch best misselijk, moe, emotioneel... doe mij maar zonder kwaaltjes hoor 

Terug
Bovenaan