Aangezien mijn cyclus sinds het stoppen met de pil in februari erg onregelmatig was heb ik geen idee hoe lang ik nu zwanger ben. Afgelopen vrijdag heb ik positief getest, anderhalve week, de woensdag ervoor negatief.. Dus ik ben wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben.
Ik was dus in eerste instantie steeds van plan om pas een test te doen als ik op dag 60 van mijn cyclus zou komen (als ik dan nog niet ongesteld zou zijn). Maar ik had vorige week de hele tijd van die ongesteldheidskrampen, waardoor ik uiteindelijk dus toch maar weer een test ben gaan doen. Die zei dus dat ik zwanger was.
Die krampen heb ik ongeveer een week gehad. Nu voel ik sinds gisteren een soort van drukkend gevoel in mijn onderbuik. En nu vanmorgen krijg ik haast geen hap door mijn keel, voel me niet helemaal lekker, maar ook niet echt misselijk.
Verder heb ik eigenlijk geen klachten, geen bijzonderheden aan mijn borsten ook ofzo.. Ik moet wel meer naar de wc, maar dat kan ook zijn omdat ik nu extra goed op mijn voeding en voldoende drinken denk

Kwa vermoeidheid, ben ik misschien een klein beetje meer vermoeid, maar dat kan ook zijn omdat het drukker is op mijn werk en ik meer moet werken op het moment.
Maargoed, je hebt ook genoeg mensen die er niets van voelen zo de eerste weken. Het is echt bij iedereen weer anders als ik het zo hoor en lees overal.
Ik hoop voor je dat je snel zelf je ervaringen kan delen hier! Succes!