zwangerschapssymptomen

Hallo,

Ik wil graag zwanger worden en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Kunnen jullie mij vertellen vanaf welke week jullie symptomen kregen en wat ze waren? Of kwamen jullie er pas na jullie NOD achter?
Alvast bedankt!!

kus Bubbles

Hoi hoi,

Ik wist niet dat ik inverwachting was en dacht dat mijn gevoelige/gegroeide borsten en mijn lichte gewichtstoename ( 1,5 kilo) kwamen doordat ik ongi moest worden.

Maar toen ik met mijn cyclus tegen dag 32 aanliep heb ik toch maar een test gedaan en jahoor Zwanger!

Nu ben ik momenteel zo'n 6,5 week in verwachting en ruim een week ontzettend misselijk (de hele dag :s). Mijn borsten zijn nog gevoelig maar niet zo heel pijnlijk meer.
Verder erg snel moe, maar ik heb het er allemaal voor over!

Heel veel succes!

Liefs,

hey bubbles,

na bijna een jaar ben ik nu zwanger, na maanden elke keer te denken dat ik ZW symptomen had, voelde ik me nu wel wat anders, hoewel ik niet gelijk uitging van een positieve test..

was wat agressiever dan normaal haha, had zere borsten en wat strakker dan voor de ongie en een soort van steekjes in m'n tepel...

nu nog geen bijzondere kwaaltjes; wat minder eetlust, soms wat misselijk, niet echt bijzonder moe...dus tot nu toe niets bijzonders..

wens je veel geluk

Ik ben nu voor de vierde keer zwanger, waarvan de eerste keer een miskraam werd. Elke keer voelde ik pas na week 5 de echte verschijnselen, maar ik vermoedde elke keer een dag of 2 voor nod wel dat ik zwanger was. En dat klopte ook steeds.

Veel geluk.

Aangezien mijn cyclus sinds het stoppen met de pil in februari erg onregelmatig was heb ik geen idee hoe lang ik nu zwanger ben. Afgelopen vrijdag heb ik positief getest, anderhalve week, de woensdag ervoor negatief.. Dus ik ben wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben.

Ik was dus in eerste instantie steeds van plan om pas een test te doen als ik op dag 60 van mijn cyclus zou komen (als ik dan nog niet ongesteld zou zijn). Maar ik had vorige week de hele tijd van die ongesteldheidskrampen, waardoor ik uiteindelijk dus toch maar weer een test ben gaan doen. Die zei dus dat ik zwanger was.

Die krampen heb ik ongeveer een week gehad. Nu voel ik sinds gisteren een soort van drukkend gevoel in mijn onderbuik. En nu vanmorgen krijg ik haast geen hap door mijn keel, voel me niet helemaal lekker, maar ook niet echt misselijk.
Verder heb ik eigenlijk geen klachten, geen bijzonderheden aan mijn borsten ook ofzo.. Ik moet wel meer naar de wc, maar dat kan ook zijn omdat ik nu extra goed op mijn voeding en voldoende drinken denk :)
Kwa vermoeidheid, ben ik misschien een klein beetje meer vermoeid, maar dat kan ook zijn omdat het drukker is op mijn werk en ik meer moet werken op het moment.

Maargoed, je hebt ook genoeg mensen die er niets van voelen zo de eerste weken. Het is echt bij iedereen weer anders als ik het zo hoor en lees overal.
Ik hoop voor je dat je snel zelf je ervaringen kan delen hier! Succes!

Terug
Bovenaan