zwangerschapssymptoom?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Nog niet ongesteld! Inmiddels 6 dagen overtijd.
Ik voel wel steeds mijn buik, het doet niet echt zeer, vind het lastig uit te leggen. Ook een raar gevoel, opgeblazen gevoel bij mijn maag. En mijn buik ziet er ietsjes dikker uit. Net alsof ik ongesteld moet worden. Maar ja. Het komt maar niet! Kunnen dit zwangerschapss ymptomen zijn? Iemand ervaring?

Dat kunnen zwangerschapsymptomen zijn dat je buik opzet komt door je darmen

Ik zeg: TESTEN!

Ik maak uit je berichtje op dat je dat nog niet hebt gedaan?

Hey, als het goed is ben ik zwanger en heb al de hele week 'last' van mijn buik! Een beetje een zeurderig, kramp achtig gevoel in mijn onderbuik en verder ook last van mijn darmen.
Het zou bij jou dus ook best zo kunnen zijn!

Nu maar hopen dat het bij mij blijft 'plakken' mijn nod is nlk de 19e pas...

liefs,

Hey Daycey.. ik heb toen ik 1 dag overtijd was een test gedaan en die was negatief. Had daarbij ook helemaal geen klachten. Nu dus alleen de klachten die ik net heb genoemd.

Ja nica, zon gevoel heb ik ook. Soms hoor, niet altijd. En soms een beetje misselijk, maar ook lang niet altijd.

misschien toch nog maar eens testen dan??
Heb respect voor je geduld! Als het aan mij lag was ik nu alweer naar de kruidvat gerend voor nog een test (maar ben te druk met mijn studie)...

Ik denk dat ik morgen ochtend nog eens test, doe jij mee?? ;-)

Misschien zitten we dan wel samen bij de april mama's :D

Nog eens testen morgenvroeg! Ik testte bij 2 zwangerschappen pas een week na nod positief...

Dan heb ik denk ik je vorige berichtje over het hoofd gezien...
Maar goed, je bent nu weer wat dagen verder. Hcg verdubbelt ongeveer elke 2 dagen, dus als je zwanger bent is de kans groot dat je nu een positieve test krijgt!

Duim, duim, duim.....

Terug
Bovenaan