Hoi,
Ik vond die interactieve test ook, maar ik heb zelf zoiets van die geeft je alleen maar valse hoop, vooral als het percentage zo hoog is, maar ja hij kan eignelijk niks zeggen erop....
Wat ik wel erg leuk vond was die hele kalender waar je precies kon kijken als het nu raak is hoe ver je dan al bent wat de risicotijd is voor een miskraam, wanneer het kindje levenvatbaar zou zijn enzo.
Dat vond ik echt leuk als ik ooit zover ben dat het gelukt zal ik dat zeker uitprinten.....
Maar ik moet nog lang wachten helaas en zit nog maar in ronde 1, ik heb echt respect voor iedereen hier die al zolang bezig is, ik geloof dat ik zoveel geduld niet heb, maar ja aan de andere kant je hebt geen keus helaas.
Maar ik bedoel meer van, we klussen nu al een week lang iedere dag nou dat is dan toch echt niet leuk meer.
Nu heb je nog zo'n gevoel van het is leuk en we gaan ervoor en zo zou een eisprong toch niet te missen moeten zijn.
Maar goed ik ga maar stoppen want ik maak mezelf alleen maar gekker, ik hoop dat die vakantie van ons gaat helpen en wie weet kom ik terug op me werk na de vakantie en weet ik iets wat hun niet weten denken we dan maar weer.....
Trouwens veel succes met je test morgen, ik voor je dat het raak is, laat je wel even wat weten?
Groetjes Toto
23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, nod 17 juli