zwangerschapstast op internet?

A

Anoniem

Guest
hoi,

een tijdje terug had iemand het over een zwangerschapstest op internet, je moest dan vragen beandwoorden en dan kwam er een procentueel aantal uit dat je kans op een zwangerschap aangaf.

wie weet de site?

liefs esther

Hoi,

De test kun je vinden op bababrabbel.nl. Volgens mij niet echt betrouwbaar hoor, de dingen worden gevraagd die je eigenlijk wel weet.
Bij mij kwam er 77% op zwanger zijn uit...we zien het wel...

Groetjes Ineke

Hoi Esther,

Nog even een berichtje van mij. Las net dat jij vandaag je NOD hebt en 3 testen in huis hebt maar nog niet gaat tetsten!!! Knap hoor. Ik heb vandaag de testen die ik daar ook besteld had in mijn postvakje op het werk gelegd en probeer ze daar te laten liggen tot ik woensdag mijn laatste dienst heb gewerkt en dan pas de 11e weer moet werken. De 10e is mijn NOD....
Wens me suc6 en jij natuurlijk ook. Heel spannend!!! Hoop op een positieve test natuurlijk!

Groet Ineke

hoi ineke,

ja moeilijk is dat he?

ik ga maandag testen want ik weet namelijk niet precies mijn nod. kon gisteren zijn maar ook morgen. maar maandag zou het de 31e dag zijn dus ga ik testen. wel heel spannend.
aan de ene kant ben ik wel heel zenuwachtig ookal is het pas de 3e ronde. mijn moeder had voorstpeld dat het dan raak zou zijn. ze heeft wel eens vaker van die rare voorspellingen die dan ook uitkomen.
ik voel wel wat steekjes hier en daar maar die kunnen net zo goed van een naderende ongesteldheid komen.
vorige maand duurde mijn cyclus 46 dagen maar hoop niet dat dat u weer is. we zien wel.

jij ook heel veel succes, wel handig dat ze op je werk liggen, kom je thuis in iedergeval niet tot de verleiding. ppfffff!

liefs esther

he ineke,

ik zie jou helemaal niet op de lijst staan!

wanneer is/was jou nod dan?

liefs esther

Hoi Esther,

Ik sta geloof ik op de lijst op het forum van 'zwanger worden na miskraam'..helaas. Ik heb dus vorige maand een miskraam gehad. (zwanger in de 2e ronde!) vanaf de 9e juni verloor ik bruine afscheiding en vanaf de 12e ben ik alles verloren zeg maar.
Dus ik ga uit van de 12e en dan 28 dagen zou de 10e julie mijn NOD zijn. Maar goed dat blijft dus allemaal gokken.
De testen die ik heb kun je 4 dagen van te voren doen dus wanneer ik het de 11e doe moet het zo ongeveer toch goed komen denk ik...
Je hoort het wel.
Heb je de online test nog gedaan? Hoop dat je moeder gelijk heeft.

Groetjes Ineke

hoi

ik heb hem wel gedaan, maar ik heb nergens last van. alleen van kleine steekjes in mijn onderbuik en rugpijn. maar die signalen stonden er niet bij geloof ik. ik had 72 procent kans.
rugpijn heb ik altijd als ik ongi moet worden maar kleine steekjes niet.
ik heb me een dag vergist dus vandaag is niet mn 30e maar mn 31e dag.

morgen ga ik testen!!!! adem in adem uit adem in adem uit.

moeilijk he die laaste week voor je nod? echt een tijd van hopen en duimen en jezelf tot de orde roepen hihi.

succes ermee
liefs esther

Hoi,

Ik vond die interactieve test ook, maar ik heb zelf zoiets van die geeft je alleen maar valse hoop, vooral als het percentage zo hoog is, maar ja hij kan eignelijk niks zeggen erop....

Wat ik wel erg leuk vond was die hele kalender waar je precies kon kijken als het nu raak is hoe ver je dan al bent wat de risicotijd is voor een miskraam, wanneer het kindje levenvatbaar zou zijn enzo.

Dat vond ik echt leuk als ik ooit zover ben dat het gelukt zal ik dat zeker uitprinten.....

Maar ik moet nog lang wachten helaas en zit nog maar in ronde 1, ik heb echt respect voor iedereen hier die al zolang bezig is, ik geloof dat ik zoveel geduld niet heb, maar ja aan de andere kant je hebt geen keus helaas.

Maar ik bedoel meer van, we klussen nu al een week lang iedere dag nou dat is dan toch echt niet leuk meer.

Nu heb je nog zo'n gevoel van het is leuk en we gaan ervoor en zo zou een eisprong toch niet te missen moeten zijn.

Maar goed ik ga maar stoppen want ik maak mezelf alleen maar gekker, ik hoop dat die vakantie van ons gaat helpen en wie weet kom ik terug op me werk na de vakantie en weet ik iets wat hun niet weten denken we dan maar weer.....

Trouwens veel succes met je test morgen, ik  voor je dat het raak is, laat je wel even wat weten?

Groetjes Toto
23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, nod 17 juli

Terug
Bovenaan