zwangerschapstest 4 dagen voor je verwachte menstruatie!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Heeft 1 van jullie ervaring met zo'n speciale test die je al kan doen 4 dagen voor je verwachte menstruatie? Wil er graag een kopen want heb veel zwangerschapsverschijnselen, dus wil het graag weten maar weet niet of ik zo een test kan vertrouwen? Wie kan mij helpen?  liefs isa.

Geen idee of het werkt, maar ik zou het gewoon doen. Als het werkt en je bent zwanger dan weet je het meteen, als die niet werkt kun je het na een weekie nog een keer proberen.
Succes met wachten!!!

Is wel handig zo'n testje...hoef je niet meer zolang in spanning te zitten. En als je toch al verschijnselen hebt....waarom niet? Ik heb er zelf geen ervaringen mee.
Succes!
Manon

Hoi Isa

Volgens mij kan het wel, volgens mij staat dat ook wel opde verpakking!!!
Spannend he!! Heel veel succes en we horen het nog wel!!!

Groetjes Antoinet

Jammer dat niemand hier ervaring mee heeft! Weet namelijk niet of ik zo een test moet vertrouwen? Waarom zou dan niet iedereen zo 1 gebruiken. Ik ben toch niet de enige die wachten lang vind duren...? liefs isa

hoi isa
de tsten van clearview kan je vertrouwen hoor.Die zijn hartstikke goed.

Alleen de testen van Romed moet je niet nemen dat is niks.

Clearview is van clearblue en wordt ook in het ziekenhuis gebruikt bij iVF daar testen ze al vrij snel en die testen zijn heel gevoelig en dus 4 dagen voor de menstruatie te gebruiken.

scheelt toch weer een paar dagen wachten,niettan?

doeidoei

Of je ze kan vertrouwen?
Als de test positief is kan je er wel   vanuit gaan dat je zwanger bent
als de test negatief is kan je er nog niet vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
Dan zal je het later nog eens moeten proberen.
Ik las op de verpakking van die van mij dat je de test ook al 8 dagen na de ovulatie kunt doen. Dat vind ik wel erg snel. Maar 4 dagen voor je nod mét alle verschijnselen van zwangerschap...... je kan kan het altijd proberen, zeker als je het niet erg vindt als je eventueel nog eens geld uit moet geven voor een nieuwe test.

Succes!!

Hallo allemaal.

bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik toch zo'n test ga halen een reken nergens op. Spannend..... liefs is.

Terug
Bovenaan