zwangerschapstest 4 dagen voor je verwachte menstruatie!

Hallo meiden,

Heeft 1 van jullie ervaring met zo'n speciale test die je al kan doen 4 dagen voor je verwachte menstruatie? Wil er graag een kopen want heb veel zwangerschapsverschijnselen, dus wil het graag weten maar weet niet of ik zo een test kan vertrouwen? Wie kan mij helpen?  liefs isa.
 
Omdat ik misrekende heb ik de test een dag te vroeg gedaan. Ondanks dat kwam er toch duidelijk een plus in beeld.
Volgens mij was het een gewone test van Clearblue.

Maar het schijnt per persoon erg te verschillen. Sommigen zijn wel zwanger ondanks dat een eerdere test negatief aangaf.
Moeilijk om te zeggen dus, gewoon ervaren of hij werkt of nog eventjes geduld hebben dus.

groetjes Mosy
 
Jammer dat niemand hier ervaring mee heeft! Weet namelijk niet of ik zo een test moet vertrouwen? Waarom zou dan niet iedereen zo 1 gebruiken. Ik ben toch niet de enige die wachten lang vind duren...?
 
hoi Isa.
Bij mij was een gewone test al positief de dag voor dat ik ongi moest worden. En bij sommige vrouwen is de test pas positief als ze een paar dagen overtijd zijn. Ligt eraan hoeveel zwangerschapshormoon er al in je urine zit.
Ik had testen besteld via internet waren niet zo duur dus heb gewoon drie dagen achter elkaar een test gedaan omdat ik het niet kon geloven (eerste keer raak!)
De streepjes op de test kleurde steeds donkerder omdat er elke dag meer hormonen in mijn urine zaten.
Veel succes!!
Liefs Carlijn 26 wkn +1
 
Wat zijn wij vrouwen toch ongeduldig he?



Ik heb geen ervaring met speciale testen die je al 4 dagen voor je
verwachte menstruatie dag kan doen, maar ik heb wel geho9ord dat ze
niet heel erg betrouwbaar zijn. Daarbij is voor iedere vrouw de
hoeveelheidzwangerschapshormoon verschillend. Er zijn zat vrouwen die
negatief testen terwijl ze al twee weken overtijd ware, vrouwen die
toch zwanger bleken te zijn.



Er zit nog een nadeel aan heel vroeg testen.

50% van de zwangerschappen eindigt voor de nod al in een miskraam. De
meeste vrouwen merken hier niets van, en worden dus "gewoon" ongesteld.


Wat heb je liever de kater van shit weer ongesteld, of shit een
miskraam. Want heel veel vrouwen ervaren zo'n hele erge vroege miskraam
toch als erg emotioneel, terwijl ongesteld worden een dag flink balen
is. (zelf had ik vorig jaar op mijn nod positief getest, de volgende
dag ging het mis, maar ondertussen ben ik alweer bijna 16 weken zwnager)



Succes met wachten en ik duim voor een positieve test.



Miep

 
De meeste zwangerschapstesten zijn tegenwoordig zo gevoelig dat ze al 4 dagen voor je mensturatietijd aan kunnen geven of je zwanger bent. Echter, de kans dat er dan nog te weinig hcg in je urine zit in dan zo groot, dat je kans loopt dat je negatief test terwijl het een paar dagen later wel positief is. Vandaar dat ze er niet mee te koop lopen.
Negatief testen hoeft dus niet negatief te zijn.
Positief testen is en blijft positief. Maar pas op: zo vroeg in je zwangerschap heb je kans van 1 op 7 dat het misgaat. Dus voorzichtigheid geboden!
 
Terug
Bovenaan