Zwangerschapstest action/cb

<p>Hey lieve iedereen, </p><p>Wij zitten in ronde 4 voor een eerste kindje. <br />Ik ben dan ook nog helemaal niet mee met het hele test gebeuren. <br />Zijn er mensen onder jullie die voor nod (mijne is nu 16/01) positief testten met een action test? <br />Of zijn er mensen die negatief waren maar met een ultravroege van cb wel al positief waren? </p><p>Is altijd een hele klus om twee weken spannend en geduldig af te wachten... </p><p>Liefs. </p>
 
Houd er rekening mee dat niet alle vrouwen al vroeg positief testen. Ik was zelf ook een week overtijd toen hij pas positief werd.
Dus mocht je de 12de negatief testen hoeft het nog niet zo te zijn dat je ook niet zwanger bent.
 
Ik testte op mijn nod nog negatief met een action test. Pas een paar dagen later met de kruidvat test positief. Cb testen heb ik nooit gebruikt dus dat weet ik niet.
 
Action 3 dagen voor nod vaag streepje. 2 dagen voor nod net zon vaag streepje. 1 dag voor nod ook vaag streepje en gaf cb al 1-2 weken aan. De strepen liepen niet op. En de cb was een gewone digitale geen vroege.

Bij ons 2e had ik met action 4 dagen voor nod een knaller. Dus vroeg me nu af of het wel egt raak was zeg maar. Maar inmiddels 12 weken dus zit wel goed
 
Herkenbaar, ik vond die twee weken ook ZO lang duren? ik heb 5 of 6 dagen voor nod met een early action test positief getest. Was toen wel echt een heel licht streepje, 2 dagen later weer getest en toen was ‘ie een stuk duidelijker! Ik hoop dat ie bij jullie straks ook positief mag zijn! ???
 
Hoi dames,  
 
Willen jullie even meekijken? Ook een action early test. 9 dpo.  (Ik weet het, veel te vroeg met testen) maarja! 
Ik zie wel een streepje, jullie dan? 
Ik kan de afbeelding niet plaatsen, weten jullie hoe dit moet?
Groetjes melis
 
Terug
Bovenaan