Zwangerschapstest Action

<p>beste mama’s en toekomstige mama’s </p><p>mijn vraag is hoe betrouwbaar de testen zijn van de action. Ik heb al 2 dagen last van stekende pijn in mijn onderbuik en ben ermee naar de huisarts geweest. Omdat ik ook zo vermoeid ben kon huisarts geen oorzaak vinden en dacht dat ik wellicht zwanger zou kunnen zijn. Nu heb ik een test gedaan, niet met ochtendurjne en krijg ik echt een superrr vaag streepje moet m echt draaien om m te kunnen zien. Op de foto is ie niet eens te zien denk ik .</p>

Op de foto is inderdaad geen streepje te zien. Klopt het dat ze per 2 verpakt zitten? Ik zou er dan over een paar dagen nog een doen. Als je zwanger bent, is het hormoon inmiddels toegenomen en zou de streep duidelijker moeten zijn.

Sowieso moet je in het begin altijd met ochtendurine testen, omdat dan je hormoon hoger is. Dus dat zou ik over een paar dagen echt aanraden! Op de foto is inderdaad niks te zien. In principe zijn alle zwangerschapstesten betrouwbaar, omdat ze allemaal ontworpen zijn om het hormoon hCG te detecteren. Als ze niet voldoen aan alle regels, komen ze niet op de markt namelijk ;) Je HCG stijgt iedere 48 uur ongeveer, dus als je over 2 dagen met ochtendurine test, zou je streep duidelijker moeten zijn!

In principe zijn alle testen betrouwbaar, omdat er alleen een streepje verschijnt als er hCG in je lichaam zit, wat alleen het geval is wanneer je zwanger bent. Hoe donkerder het streepje, hoe meer hCG dus waarschijnlijk aanwezig is, hoe verder je zwanger bent. Maar het kan dus zijn dat het streepje nog niet zichtbaar is wanneer je pas net zwanger bent en er nog niet genoeg hCG in je lichaam zit. 
https://mybabywatcher.com/zwangerschapstest-wanneer-kan-ik-testen/

Ik zie ook niks op de foto. Ik heb ook testen van de action gebruikt, top dingen. Streepje liep steeds meer op :p ik kon het eerst ook niet geloven. Idd over paar dagen nog een keer proberen. Ik heb er uiteindelijk 4 gedaan en een CB 

Terug
Bovenaan