Zwangerschapstest action

Hallo allemaal!

Afgelopen vrijdag had ik ineens enorme krampen in mijn buik. Nou heb ik regelmatig last van PDS en dacht dat het daaraan lag. Gister gingen we uiteten met mijn ouders en ik rook alle geuren heel heftig door elkaar en werd er ook echt misselijk van.

Werd ook al 2 ochtenden behoorlijk misselijk wakker. Vorige week had ik een vroege zwanferschapstest gedaan (want ja je weet maar nooit). Nu ik vanochtend weer zo misselijk wakker werd had ik bij de action een zwanferschapstest gekocht de early variant.

Ik dacht gewoon eens kijken want als ik de huisarts dan bel dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik niet zwanger ben.

Zie ik daar ineens 2 streepjes staan. Een streepje is wel een stuk lichter dan de ander.

Zijn de zwangerschapstesten van de action betrouwbaar? Wie heeft hier ervaring mee?
 
Ja hoor die zijn betrouwbaar. Je zou voor je zelf nog een andere test kunne halen. Maar en streep is een streep  gefeliciteerd ?
 
hartstikke betrouwbaar :) ik teste eerder positief met die van de action dan met de 2v5 van de kruidvat. Zeker als je nu na je nod zit: gefeliciteerd :) 
 
Bij mij werkte de early niet goed van de action waren vaak negatief, terwijl als ik de normale van de action gebruikte ( te vroeg ) waren deze wel positief. 
Als ik een streep zag klopte het overigens wel, succes en alvast gefeliciteerd! 
 
Terug
Bovenaan