Zwangerschapstest bewaren

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje.
Bestaan er testen die zwanger aanblijven geven?
Het lijkt me namelijk zo leuk om te bewaren.
Ik had ooit ergens gehoort dat het kon, door iets te veranderen ofzo.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes

Suzanne

wat mij is vertelt... weet niet of het echt is maar het proberen waard...
is op een zwangerschapstest doorzichtige nagellak of haarlak te doen... dan zou het blijven staan...
ik heb er nagellak opgedaan en het blijft nual anderhalve week goed zichtbaar.. maar weet niet voor hoelang...
greotejs femmy

Op de gewone testjes blijft het gewoon zichtbaar hoor! Heb de moeders voor moeders test van mijn kids nog en zijn allebei nog duidelijk zichtbaar. Mijn dochter is ruim 4,5 nu.
Die digitale gaan alweer snel 'uit' dus daar heb je dan niks aan.

Dat van die nagellak dat klopt. Bij mijn zoontje heb ik in mei 2007 een test gedaan en deze vervolgens met wat blanke nagellak besmeerd. De test is nog steeds niet vervaagd.
De test van moeders voor moeders blijft zonder nagellak ook goed zichtbaar. Mijn  streepje van de test van 30-1 is nu bijna niet meer zichtbaar. Ik had er niet aan gedacht dit gelijk te doen.

groetjes
Willemien

Ik vind het ook leuk om er een foto van te maken en met die foto mijn zwangerschapsdagboek mee te beginnen. Dan is het echt vereeuwigd, alhoewel de testen van mijn zoontje, nu 2,5 jaar geleden ook nog steeds goed zijn, maar ik weet niet of dit eeuwig blijft.

Kim

Terug
Bovenaan