Zwangerschapstest doen??

Zondag had ik ongesteld moeten worden. Maar tot nu toe niks en ook geen gevoel dat ik ongesteld ga worden.
Ik heb gisteren een test gedaan maar geen positieve test. Heb tussen mn vorige menstruatie en vlak na mn eisprong 2x achter elkaar vlokken in mn urine gehad met ligt roze / bloed erdoor.
Wat zal ik doen? Nog ff wachten of morgen weer testje doen?
 
Aah wat frustrerend. Je zou zeggen dat als je zondag ongesteld moest worden je de dag daarna wel kan testen.
Heb je een regelmatige cyclus? 
Lastig he wachten? Dat kan ik ook niet zo goed. Ik heb heel wat afgetest. Kost heel veel geld en veel frustratie en teleurstellingen. Ik hoop heel hard voor je dat je snel positief test.
 
Heel frustrerend indd. Heb al 2x een test gedaan en beide negatief. Ik wacht nu wel ff hoor. Mijn cyclus is indd normaal 28 dagen. Kan eens een dag eerder of later zijn maar ik houd t bij op een app en is wel netjes. Ben in okt gestopt met de pil. Maar vrijwel direct normale menstruatie, miss wat langer. Maar geen korte of lange cyclus
 
Ik zou over een week nog een keer testen.
Dat had de huisarts mij een paar jaar terug aangeraden en idd 2 dagen later zette het door.
 
Vorige maand kon ik echt niet wachten, op maandag zou m'n 1e dag zijn, woensdag met ochtendurine getest en een licht streepje. 
 
Helaas ging het zondags mis en heb ik 11 februari een miskraam gehad.
Heb nu toch weer wat symptomen dus besloten om het nu tot einde van de maand af te wachten en dan toch te testen als het dit keer wel red ?
 
Ik ga ook zeker wachten. Tuurlk ben ik nieuwsgierig maar dan maar ff wachten tot t weekend en dan nog eens proberen. Zondag een week verder dus probeer t dan nog eens mocht ik dan nog geen menstruatie hebben
 
Terug
Bovenaan