zwangerschapstest en nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren een CB digitale test gekocht. Deze gaf aan niet zwanger. Tot zover duidelijk.
Nadat ik de test eruit gehaald had, zag ik toch een heel dun tweede streepje. Gelijk maar CB gebeld, zij gaven echter aan dat iedereen een % HCG in zijn lichaam heeft, en dat de test dat opgepikt heeft.

Heb daarna gelijk een andere test gedaan, geen CB. Deze gaf geen tweede steepje aan.
En nu weet ik het niet meer, iemand ervaring hiermee??

hallo taatje ik had hetzelfde ik was 5 dagen overtijd en deed een cb test en ik zag ook een heel dun streepje maar anders testen gaven negatief ik werd de volgende dag ongi groetjes

quote: taatje28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2008 08:30:09'));

Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren een CB digitale test gekocht. Deze gaf aan niet zwanger. Tot zover duidelijk.
Nadat ik de test eruit gehaald had, zag ik toch een heel dun tweede streepje. Gelijk maar CB gebeld, zij gaven echter aan dat iedereen een % HCG in zijn lichaam heeft, en dat de test dat opgepikt heeft.

Heb daarna gelijk een andere test gedaan, geen CB. Deze gaf geen tweede steepje aan.
En nu weet ik het niet meer, iemand ervaring hiermee??

Hoi,

Zoalng je nog niet ongi bent bestaat er de kans dat je zwanger bent maar dat je nog te weinig HCG in je urine hebt zitten. Gewoon over 3 dagen nog een keer testen (het HCG verdubbelt elke 1.5 tot 2 dagen dus met 3 dagen zou er meer duidelijk moeten zijn.) Dat de test nog een streepje vertoont dat kan dus heel goed zijn wat CB vertelt (staat ook in de gebruiksaanwijzing) en betekent voor als nog dat je niet zwanger bent maar zolang geen ongi kan het dus nog steeds.....

Sterkte de komende paar dagen.

Groetjes Belle

hallooo
ik heb ook een vraag over zwangerschapstest..
mischien wel dom van mij want mijn uitslag was negatief,maar...
ik heb het ( en dat doe ik normaal nooit ) niet opgevangen maar eerst gaan plassen en toen vanuit de wc pot de urine opgenomen,maar dat is toch fout??
want daar zit water bij?? kan ik nu alsnog zwanger zijn, ook al is de test negatief??
ow wat dom van mij...komt omdat ik zo zenuwachtig was dnek ik..

Terug
Bovenaan