Zwangerschapstest gedaan en ................................

A

Anoniem

Guest
Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mijn eisprong zou ik morgen mijn NOD hebben en ik heb gisteren 2e positief getest met Sensitest. Ik heb zelfs de digitale van CB gedaan en die zei binnen 30 seconden al zwanger!!

In de 5e ronde zwanger van mijn eerste kindje. Dit was de 3e maand dat ik ovulatietesten heb gebruikt en de eerste maand dat ik de "zwanger worden" pillen van de Etos heb gebruikt.

******* ****** ****** ****** *****Glitters voor jullie allemaal!   ***** ***** ***** ***** ***** ***** ************ ********* ****** ********* ******** ******** ******* ******* ******* ******** *********

heeeey wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten van de komende maanden!!

Bedankt voor de glitters, hopelijk werken ze

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd!  
Ga er lekker van genieten emn uhhh de glitters heb ik opgevangen hoor, ik hoop dat ze werken!

Liefs Phoebe

Gefeliciteerd!!!   Een heel goede en fijne zwangerschap gewenst.
Zal mijn best doen om de glitters te vangen.
Zeg ehm... die pillen van de etos, wat is dat? Vitaminen waarschijnlijk???
Groeten, Esther.

Hoi Meiden, bedankt vor jullie felicitaties.

Esther; Het zijn inderdaad multi vitaminen en ze heten "Multi Zwanger Worden"
Hierin zitten alle vitaminen die je nodig bent incl. extra foliumzuur en te gebruiken vorafgaand aan je zwangerschap.

Hoi Joyce

GEFELICITEERD...
Ik pak snel even wat van de glittertjes mee hoor. Zit toch in mijn klusperiode

Geniet ervan.

Natalie

Gefeliciteerd!!!

Ik pak ook de glitters mee, want ook ik zit nu rond de ovulatie? Was het in 1 keer raak of heeft het wat langer geduurd?

Geniet ervan,

Groetjes Rossia

Oh zie nu dat het de 5de ronde was... Niet goed gelezen...

Terug
Bovenaan