zwangerschapstest halen

Ik heb weleens een zwangerschapstest gedaan, maar mijn man heeft hem toen gehaald.
Ik heb hem ook weleens zelf bij de apotheek gehaald, maar wel eerst gebeld en gevraagd of ze hem voor me in wilden pakken voor ik hem kwam halen. En toen afgerekend. Durven jullie zomaar in de winkel in je woonplaats een test te halen....
Via internet doe ik niet, snap er niet veel van haha.
Toen mijn man een keer naar de drogist ging zei de verkoopster,  ken ik jouw vrouw...
ik denk waar bemoeit ze zich mee...mijn man zei gelijk nee.....
hoe doen jullie dat....

Hoi Deez,

ik haal hem gewoon zelf. Mijn man zou niet weten waarmee hij thuis moest komen, hahaha.
Maar ik woon in Amstelveen, is niet zo'n klein dorpje ofzo dat iedereen iedereen kent. Maar heb vandaag wel even goed gekeken of er niet toevallig buren in het kruidvat stonden.....En bij mijn werk heb ik hem niet gehaald, want stel je voor dat er ineens collega's in de winkel staan....

Blijft beetje lastig.

Liefs,   Mienetje

Hoi,

Via internet bestellen valt best mee hoor.
Ik heb het ook gedaan en dat ging prima. Gewoon via www.babybrabbel.nl en dan de prémomshop
Je moet wel eerst betalen maar ook dat ging bij mij goed.

Je zou natuurlijk ook naar een nabijgelegen dorp of stad kunnen rijden. OVerdag is het vaak rustiger...

Succes ermee

ik heb hem bij de schlecker gekocht(ik heb er al 1 liggen voor het geval hihi)!!!
mijn schoonzusje had er daar 1 gekocht en zei er is daar toch bijna nooit 1 in de winkel,dus ik daar ook heen en er was inderdaad niemand,en het is ook niet in mijn woonplaats,dus ze kennen mij toch niet!!!!
maar ik hem hem helaas nog nooit hoefen gebruiken,hopelijk komt dat gouw een keer!!

xxxtam80 (ronde 11,1e kind)

Hoi

Ik haal ze gewoon zelf, ik vind dat echt niet erg , en indd als verkoopster mag je daar niet overna denken verder, als ik het mijn man laat doen dan komt hij denk ik ook niet met jet goede thuis hahaha....

Greotjes marisca...

Ik ben blij dat mijn mannetje wel weet waar hij mee thuis moet komen, maar ik durf het echt niet zelf hier te halen hoor. En moet bijna alles op de fiets doen en kom hier altijd wel bekenden tegen helaas.
Mijn man komt vaak pas na zessen thuis en dan zijn vaak de winkels al dicht, moeilijk.....

Hai Deez,

Ik haal 'm ook gewoon uit het dorp bij de drogist. Laatste keer via internet besteld uit pure gemakzucht. Het maakt mij persoonlijk niets uit want diegene achter de balie ervan denkt. Ennn ik laat mijn man ook niet één halen, want die komt (zoals in andere berichtjes al genoemd) met iets heel anders thuis.

tijs

Terug
Bovenaan