<p>Hoi,</p><p>Waarschijnlijk is deze vraag al wel heel vaak gesteld, maar toch </p><p>As vrijdag is de dag dat mijn menstruatie weer zou moeten beginnen. Nu heb ik al een week lang last van wat buikpijn (onderbuik), niet heel pijnlijk maar toch wat drukkend gevoel. Soms ook wat meer aan de linkerkant.</p><p>Nu heb ik gisterenochtend een early test gedaan van de action (ochtendurine) en vanmorgen (niet met ochtendurine). Bij allebei gaf hij pas na 7 a 10 minuten een heeeeel licht streepje. Wat denken jullie?</p><p>Ik weet dat ik ook gewoon nog even geduld moet hebben, maar toch ik wil ook niet te veel hopen, dat zorgt alleen maar voor een grotere teleurstelling als het niet zo is. </p><p>Ik heb afgelopen december een miskraam gehad bij 11 weken (kindje was bij 9 weken gestopt met leven) en mijn wens is groter dan ooit om in verwachting te zijn van een gezond kindje. Ik weet ook dat je dingen kunt gaan voelen, omdat je het gewoon graag wilt... maar ben zooo benieuwd. Ik ga donderdag weer testen, maar wilde even jullie mening weten wat jullie denken en of jullie zelfde ervaring hebben met testen die pas na 5 min positieve uitslag hebben.</p>