zwangerschapstest lichte streep!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Nu ben ik 9 dagen overtijd terwijl ik  al een  paar maanden  regelmatig ben,
vorige week was de test nog negatief,
gister weer getest met CB digitaal en er stond niet zwanger,
maar op de test stonden 2 strepen, de ene wat lichter
vandaag weer een test gedaan, predictor, en weer 2 strepen en weer de ene lichter
hoeveel dagen kan je het beste wachten met weer testen zodat je HCG weer wat hoger is???

groetjes Buzzz

Gefeliciteerd!!!!!
Voor zover ik altijd begrepen heb is een streep een streep op een zwangerschapstest, of tie vaag is of niet... Maar ik snap dat je nog een keer wil testen voor de zekerheid. Beste met ochtendurine en ze raden aan 2 dagen te wachten. Maar volgens mij neemt de hoeveelheid hormonen de eerste tijd heel snel toe dus best kans dat je morgen al helemaal positief test.

Groetjes, Irene

je kunt ook naar de dokter gaan daar een test doen is gratis en dan weet je het zeker maar ik denk dat het wel raak is succes en hopenlijk gefeliciteerd!!!

ik ben vandaag 2 dagen overtijd ik wacht nog tot zondag dan ga ik testen.
voel me niet echt zwanger wel gevoelige tepels en erg moe.
maar ja kan ook toeval zijn.
kan het zijn dat ik eerst negatief test en een  week later als ik nog niet de rode duivels heb dat ik dan positief test
wie kan mij dit zeggen.

xxx yvon

Hoi Yvon,

Dat zou best kunnen, vorige week had ik echt nog maar 1streepje terwijl ik al overtijd was, nu weer een week later krijg ik er al een lichte streep bij,
dus ik ga morgenochtend weer testen.
Het kan zijn dat je HCG nog niet hoog genoeg is, dus dat het wat langer duurt.
Ik weet niet of je na het stoppen met de pil al ongi. bent geweest??
Vorig jaar was ik ook al gestopt en toen heeft t 3 maanden geduurt tot ik weer een cyclus kreeg. Nu ben ik al vanaf september gestopt om te kijken wat m'n cyclus is
afgelopen maand voor t  eggie gegaan.

Irene en springkikkertje bedankt voor jullie reactie, morgen zal ik er hopelijk achterkomen, als de HCG al weer gestegen is

groetjes Buzzz

Vanmorgen getest, en binnen een paar minuten 2 strepen, nogsteeds niet zo donker als de controlestreep, maar wel donkerder als maandag

dan ben ik toch echt ZWANGER !!!!!!!!!
wat een raar idee zeg en zo snel, de eerste ronde,
ik zei nog tegen m'n vriend, t duurt gemiddeld een half jaar, haha, toch wat sneller

groetjes Buzzz

He meid!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Geniet ervan!

Groetjes Patries.

Terug
Bovenaan