Zwangerschapstest matcare?!

A

Anoniem

Guest
Vraagje: Iemand ervaring met de testen van matcare??
Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb vandaag een test gedaan, maar deze zegt negatief.
Als ik goed kijk zie ik wel een heeeeeeeeel licht streepje, maar het lijkt rop dat dit gewoon het voorgedrukte streepje is.

Wie heeft er ervaring met een negatieve test van matcare en bleek toch zwanger??

Alvast bedankt.
Groetjes Debby

Hoi Debby,

Ik heb geen ervaring met de zwangerschapstesten van matcare.
Zou het kunnen dat je misschien iets te vroeg hebt getest?
Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen, of misschien een andere test gebruiken.

Succes, en laat ff weten hoe het verder gaat.

Groetjes Mickey79

Bedankt voor de reacktie.
Zou het kunnen dat het te vroeg is geweest? ik ben nu 5 dagen te laat.
Bij mijn dochtertje heb ik dit niet eerder mee gemaakt.. het was na 1 dag al gelijk positief, maar ja elke zwangerschap is natuurlijk anders.
Ik wacht het nog even af en dan zien we wel.

Ik laat zeker iets weten.

Ja, ik heb ervaring met de zwangerschapstesten van Matcare.
Ik had een test gedaan (voor mijn NOD) en na 3 min. was er niks te zien.
na 10 min. nog eens gekeken onder een betere lamp en toen was er een licht roze streepje te zien. Ik zeg heel duidelijk roze, want het streepje moet wel roze zijn.
Een dag later nogmaals een test gedaan en hier kwam na 3 min. weer een roze streepje te staan. Alleen nog niet zo'n donker streepje als het test streepje.
Nu een paar weken later (5 weken zwangerschap) is er een duidelijke streep te zien die even roze is als de test streep.
Ik denk dat het belangrijk is dat je de test binnen 15 min. moet aflezen. Hierna zou het streepje een opdrogingsstreepje KUNNEN zijn.
Ik feliciteer je nog niet, maar het zou heel goed kunnen zijn dat je dus inderdaad in   verwachting bent. Kijk maar naar mij.
Heel erg veel succes en probeer het anders morgenochtend met ochtendurine. Zit net weer meer HCG in als je daadwerkelijk zwanger bent.

Gr. van Pam

Ik heb weleens ergens gelezen dat een streepje een streepje is.
Het ligt er natuurlijk wel aan of je een regelmatige cyclus hebt.
Volgens mij moet je als je onregelmatig bent, altijd de langste cyclus aan houden.
Ik weet natuurlijk niet hoe jou situatie is.

Het is echt zo raar, ik  wil niet hopen want dan komt het des te harer aan als het echt negatief is.

Ik heb de test met ochtend urine gedaan, dus daar kan het niet aan liggen.
Dit is pas de tweede ronde dus dat is automatisch de langste cyclus, hiervoor had ik een cyclus van 33 dagen nu zit ik dus op 37 dagen.
Het kan dus ook gewoon zijn dat ik weer later ongi wordt..
ooooh nu snap ik de meiden die zo gespannen zijn.. dis is echt Kl*t*..  het is in vergelijking met andere meiden nog maar zo kort (37 dagen) dus eigenlijk mag ik nog helemaal niet zeuren.
laat me dan gewoon ongi worden!!

Ik wacht vol spanning af!!
In ieder geval bedankt voor jullie reacktie.. echt super zo`n forum...

Hallo Meiden.

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en daar staat echt duidelijk een tweede roze streep op (niet zo donkerals de controlestreep, maar wel echt een tweede streep die je zelfs in het donker ziet hihi)  !!!

Ik durf alleen nog niet al te blij te zijn want ik weet niet of deze teste echt zo betrouwbaar zijn.. ik hoor er verschillende verhalen over namelijk.

Ik ga vanmiddag nog een andere test halen bij de apotheek en dan morgen vroeg nog maar een keer testen....

Haha... als ik jou was zou ik de vlag maar alvast uithangen want jij bent gewoon zwanger hoor!! Ik heb alleen maar testen van Matcare gebruikt en bij mij verscheen er ook een lichte tweede streep, dus gewoon zwanger! Over een week wordt die streep wel dikker en duidelijker want dan heb je meer hcg-hormoon in je lichaam waar die test op reageert.
Ik zou zeggen: ga het maar alvast vieren!

Liefs, Line

9 weken + 1 dag zwanger

Terug
Bovenaan