Zwangerschapstest matcare?!

A

Anoniem

Guest
Vraagje: Iemand ervaring met de testen van matcare??
Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb vandaag een test gedaan, maar deze zegt negatief.
Als ik goed kijk zie ik wel een heeeeeeeeel licht streepje, maar het lijkt rop dat dit gewoon het voorgedrukte streepje is.

Wie heeft er ervaring met een negatieve test van matcare en bleek toch zwanger??

Alvast bedankt.
Groetjes Debby

Hoi Debby,

Ik heb geen ervaring met de zwangerschapstesten van matcare.
Zou het kunnen dat je misschien iets te vroeg hebt getest?
Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen, of misschien een andere test gebruiken.

Succes, en laat ff weten hoe het verder gaat.

Groetjes Mickey79

Bedankt voor de reacktie.
Zou het kunnen dat het te vroeg is geweest? ik ben nu 5 dagen te laat.
Bij mijn dochtertje heb ik dit niet eerder mee gemaakt.. het was na 1 dag al gelijk positief, maar ja elke zwangerschap is natuurlijk anders.
Ik wacht het nog even af en dan zien we wel.

Ik laat zeker iets weten.

Ja, ik heb ervaring met de zwangerschapstesten van Matcare.
Ik had een test gedaan (voor mijn NOD) en na 3 min. was er niks te zien.
na 10 min. nog eens gekeken onder een betere lamp en toen was er een licht roze streepje te zien. Ik zeg heel duidelijk roze, want het streepje moet wel roze zijn.
Een dag later nogmaals een test gedaan en hier kwam na 3 min. weer een roze streepje te staan. Alleen nog niet zo'n donker streepje als het test streepje.
Nu een paar weken later (5 weken zwangerschap) is er een duidelijke streep te zien die even roze is als de test streep.
Ik denk dat het belangrijk is dat je de test binnen 15 min. moet aflezen. Hierna zou het streepje een opdrogingsstreepje KUNNEN zijn.
Ik feliciteer je nog niet, maar het zou heel goed kunnen zijn dat je dus inderdaad in   verwachting bent. Kijk maar naar mij.
Heel erg veel succes en probeer het anders morgenochtend met ochtendurine. Zit net weer meer HCG in als je daadwerkelijk zwanger bent.