Zwangerschapstest met gezichtje!! ??? waar te koop???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden van dit forum..ik klets hier nou al aardig lang mee in het maart forum en bij de kluskippies..en heb half mei een miskraam gehad..we gaan voor ons 2de kindje.. nou dat ben ik ff int kort...
Maar nu heb ik een vraagje...

Ik heb weleens gehoord dat er zwangerschapstesten zijn waar een gezichtje op komt te staan.. zeg maar als je niet zwanger bent zo:
En als je dus wel zwanger bent zo:

Ik ben alleen erg benieuwd waar deze te koop zijn?? heb ze nog niet op internet of in n winkel gezien?? maar dacht hier is vast wel iemand die mij hieraan kan helpen om te vertellen waar die te koop zijn..ik vind dat namelijk veel leuker en veelzeggender dan 2 streepjes ofzo..dat vind ik zo stom en ingewikkeld en vooral nu na mn miskraam, als ik weer overtijd zou raken lijkt t me top omdan natuurlijk zo'n leuk gezichtje te zien....??! wie weet..
Alvast bedankt voor jullie reactie, ik hoor het wel..
Liefs mamajm

Hoi,

Ik weet niet of er zwangerschapstesten met zo'n gezichtje zijn.
Maar ik heb afgelopen maand ovulatietesten van clearblue gebruikt en deze gaven bij een negatieve test een open rondje O en bij een positievetest kwam er een lachend gezichtje in het rondje te staan, een smilie zeg maar. vond ik ook heel erg leuk, inderdaad leuker dan die strepen.
Dus misschien heeft clearblue ook wel zwangerschapstesten met zo'n gezichtje!
Succes met alles!

Liefs Ellen.

Volgens mij zijn ze idd van Clear Blue, misschien kan je eens op dit site kijken meis. En volgens mij heb ik zoiets gezien bij Kruidvat of Trekpleister. Niet alle winkels hebben ze. Kweet niet zeker of dat met smilie was of idd niet zwanger of zwanger tekst.

Liefs Nathalie

Heej meiden bedankt voor jullier reacties! ga ik die maar eens keer proberen..en hopelijk dan niet op een O maar op een blij gezichtje tzt....
Liefs mij

EllenAn had het over ovulatietesten meis, met ronde of smilie

Oh oke, maar had weleens gehoord van iemand die zwanger was zeg maar dat ie een test had met blij gezichtje, vandaar, weet dus niet wat die test aangaf als het negatief was vandaar mn vraagje...maar gaat goed komen... bedankt!

Beste mamaJM,

Ik heb toen ik in verwachting was van Joos ook een test gehaald van Clearblue.
Een digitale,zo wist ik zeker dat ik me niet kon vergissen,hij is wel wat duurder maar ook wel erg duidelijk. Zover ik me kan heringeren stond er vervolgens op het schermpje letterlijk zwanger of niet zwanger.
Even op hun site gekeken.
Site clearblue  (klik erop!) en zoals je ziet hebben ze duidelijke testen met een + of een -
Ik weet niet of hun site gewoon verouderd is of dat ik me zo enorm vergis
Maar hier staat alleen maar info over een + of een -
Maar hoe dan ook ik vond die test toen der tijd erg duidelijk en handig.
Misschien heb je er wat aan.
Zal nog even verder ' snuffelen' voor je!

Liefs,
Marieke
Mama van Mara (2) en Joos (1)
1e klusronde 3de kindje

Hej mama_marieke, bedankt joh! idd had ik ook al even op die site gekeken, en dat is ook wel duidelijk. ik vind dat met die streepjes toch altijd verwarrend of vaag ofzo. als er gewoon staat zwanger of niet of + of - is net zo handig.. vandaar..maar kan dat ik het mis heb hoor over die met een smile... is misschien ookwel iemand geweest met een ovulatietest... of die zijn er niet meer, zou ook kunnen..
Kheb als mn cyclus nog net zo is als voor mn miskraam volgende week maandag mn NOD, dus koop ook nog helemaal geen tests want wacht gewoon eerst ff rustig af, kan best zijn dat mn lichaam iets van slag is ofzo... moet eerst alles maar op de rit hebben.. maar stiekum hopen of het nu wel weer raak is en dan wel goed gaat doe ik wel hoor....
liefs mamajm van M ruim 20 maanden

Terug
Bovenaan