Zwangerschapstest negatief maar wel positieve ovulatietest op NOD

Hee Dames,
Vandaag is mijn NOD, maar nog geen menstruatie te bekennen. Zwangerschapstest is negatief. Heb 2 weken geleden een positieve ovulatie test gehad. Ben wel bekend met lange en onregelmatige cyclussen, langste cyclus de afgelopen tijd was 45 dagen. Zit nu op dag 41.

Ik heb ergens gelezen dat een ovulatietest ook positief kan zijn wanneer je zwanger bent, dus ik heb de afgelopen dagen ook ovulatietesten gedaan en deze liepen ook weer op, en vandaag wel echt een positieve ovulatietest.. Zou dit een zwangerschap kunnen betekenen en een zwangerschapstest nog iets te vroeg zijn om hcg te detecteren?
Meer dames die hier ervaring mee hebben?
 
meestal kan je het beste testen op je NOD. dus ik denk dat je er nu wel een gokje aan kan wagen en anders wachten en er van uit gaan dat je cyclus nog lang is dan kan je over een paar dagen testen dan heb je denk ik misschien iets meer zekerheid. 
ik ben benieuwd wat eruit komt hou je ons op de hoogte ?
 
Ovulatietesten zijn een paar dagen positief gebleven. Streepje lijkt nu sinds vandaag wat lichter te worden.
Zwangerschapstest is negatief. 
Gister had ik onderin m'n buik wat lichte krampen en voel vandaag wat lichte steekjes rechts onderin m'n buik. Dus ik verwacht dat ik nu m'n eisprong heb? Heel gek natuurlijk want ik zit nu al op cyclusdag 43..
 
Terug
Bovenaan