zwangerschapstest positief maar volgens ego niet zwanger

hoihoi

ik had vrijdag een test gedaan omdat ik niet ongesteld werd en die test was positief.
ik een afspraak gemaakt met de verloskundige en die heeft me doorverwezen om een ego te laten maken om te kijken hoever ik ben.
vandaag ego laten maken en daar was niets op te zien. die vrouw zei je hebt misschien een miskraam gehad maar ik heb nog steeds geen bloed verloren.

wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het verder gegaan
 
hoi,
hoe lang denk je dat je zwanger bent?
Want het kan ook zijn dat het nog maar zo kort is dat er op een echo gewoon nog niks te zien is.
Ik zou er dus nog niet vanuit gaan dat je toch niet zwanger bent en gewoon nog even afwachten. Helaas is dat het enige wat je kan doen als je net zwanger bent,

succes ermee,

groetjes
Patricia
 
He hoi

ik ben in juni van dit jaar ook zwanger geweest en mijn test was ook positief en de eerste echo zagen ze ook niks alleen een verdikt baarmoederslijmvlies voor de rest niet.De tweede echo liet duidelijk wat zien maar uiteindelijk is het in een miskraam geeindigd helaas!maar dat wil niet zeggen dat jij een miskraam gaat krijgen hoor,ik zou gewoon vragen of je terug mag komen bij mij was dat standaard.

succes

xx nice
 
hallo,

ik wil je niet bang maken, maar hebben ze ook je eileiders nagekeken?
Ik was nl. ook zwanger, maar op echo niets in mijn baarmoeder te zien.Toch bleef mijn hcg stijgen in bloed en bleek dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Niet dat dat bij jou zo hoeft te zijn natuurlijk, maar ik wilde het je wel even vertellen.
groetjes en succes
 
Ik was zwanger , hevig helderrood bloedverlies .
op de echo , ik zou 6,3 weken zijn , niks te zien , geen vrucht en geen vrucht zakje , dus duidelijk een miskraam.
met 8,5 moest ik terug komen .
echo gehad en 8,5 weken zwanger ??‍♀️


meneer is ondertussen 15 jaar ?
 
Terug
Bovenaan