Zwangerschapstest positief rond eisprong

Hoi,

Volgens mij zit ik rond mijn eisprong.had mijn menstruatie van di 28-6 tot en met 2-7. Gelijk gaan testen met ovulatietesten ivm onduidelijkheid cyclus na miskraam. 3-7 was hij gelijk vrij donker. (dit zou heel snel zijn dus ben door blijven testen ook in overleg met vk) vanaf vorige week dinsdag ook cervix slijm en van het weekend echt slierten /klodders. Ook al dagen misselijk. Testen waren steeds lichter dan controle streep. Gisteravond deed ik een zwangerschap test, omdat ik tijdens de vorige zwangerschap dus ook al veel verder zwanger was dan ik oorspronkelijk dacht. Deze test was licht positief. De ovulatietest van vanochtend was echt een knaller.

Zou de test dan toch op m'n eisprong hebben gereageerd (wat ik zelf wel denk vandaag is dag 15 van m'n cyclus)

Iemand hier ervaring mee?
 
Hey, een zwangerschapstest reageert niet op LH (hormoon van je ovulatie) maar echt alleen op HCG. Na een miskraam is het zwangerschapshormoon HCG niet direct uit je lichaam en dit kan echt even duren. Dus je zwangerschapstest is pas betrouwbaar als hij eerst eens negatief is geweest.
 
Hij is al lang negatief geweest, dus dat zou betekenen dat dit weer een nieuwe zwangerschap is.  Echter vind ik wel verhalen van 2015/2018 dat er toen zwangerschapstesten waren die ook tijdens de eisprong positief werden vandaar mijn verwarring. Anders zou ik nu dus weer gelijk na mijn menstruatie zwanger zijn geworden.
Over een paar dagen nog maar eens testen. 
 
Oh heel raar,
Lijkt mij onmogelijk gezien je ovulatie net is geweest. Maar als je volgende menstruatie uitblijft en je testen lopen op dan zal het wel kloppen!
 
Ja vind het ook heel raar, verwacht dus dat hij op m'n ovulatie reageerd. Over een paar dagen nogmaals testen. Wacht ook even op een antwoordt van de vk. 
 
Das wel echt niet mogelijk, wellicht dan een foutieve test oid of een indrooglijntje. Hopelijk over een aantal dagen of een week wel een betrouwbare positieve test!
 
Voor diegene die het zich ook afvragen, Hij reageert dus wel degelijk op de eisprong ( action test). Hopelijk over 2 weken een positieve test in handen :)
 
Hoe weet je dat? Een ovulatietest reageert wel op zwangerschap, dus als beide positief is ben je eerder zwanger dan dat je je eisprong hebt
 
Terug
Bovenaan