Zwangerschapstest positief ??

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan met een extra vroege test (7 dagen te vroeg).. maar ik heb perongeluk over het schermpje heen geplast, nu is de test positief  zou het kunnen dat dit niet klopt omdat ik dus over het venster heb geplast? Heeft iemand hier ervaring mee ?? <br />Morgen uiteraard nog een keertje proberen.. </p><p> </p>

Even een tip: vang je urine op en doop dan de test in de urine. Kun je ook niet over het schermpje plassen.
Ik zou even een paar dagen wachten eerlijk gezegd en de test pas als positief beschouwen (als er een streepje staat) als de procedure ook goed is uitgevoerd 

Die kun je weggooien inderdaad ? Potje vond ik ook altijd fijner met die reden, plus dat je dan zeker weet dat er precies lang genoeg urine op de juiste plek is gekomen, dat maakt de manier van testen betrouwbaarder. 

Mijn gyneacoloog zei ooit dat als de test positief aangaf dat 99 x van de 100 keer je ook zwanger was. Als de test negatief aangaf kon je 9% van de gevallen toch zwanger zijn!
Maar doe hem gewoon opnieuw met behulp van potje. Zekerheid voor alles.

Met een early test hoef je niet persé tot je NOD te wachten. Het is wel het meest betrouwbaar om op je NOD te testen. Ik testte altijd met ochtend urine en een plastic bekertje. Maar heel eerlijk: mijn test was binnen de afleestijd negatief en ik gooide m in de prullenbak. Toch dacht ik 5 minuten later: ik weet t gewoon zeker. Ik dat ding uit de prullenbak gevist en toen was deze positief. Dit was met de early test en voor NOD. Ik heb daarna dus wel echt gewacht tot mijn NOD en deze was toen binnen de afleestijd licht positief. Ik snap dat je wilt testen, ik deed t ook, maar wat Girafje zegt: t is t beste te wachten tot je NOD. Heeeel moeilijk! (Ik vond t echt n kriem, dat wachten). Positief lichtpuntje: ik ben inmiddels 36+2.
Mijn advies zou zijn: potje/bekertje en ochtendurine.
Succes en ik hoop dat het raak mag zijn!?

Terug
Bovenaan