Zwangerschapstest uitvoeren????

A

Anoniem

Guest
Kan je een zwangerschapstest het beste uitvoeren met je ochtendurine? of kan dat ook halverwege de dag? En ik vind het soms moeilijk om het staafje er precies onder te houden (heb zelf namelijk al een dikke buik hahaha) kan je dan ook het staafje (sensitest) in een potje met urine doen???

Ja misschien stomme vragen, maar vanochtend heb ik een test gedaan en te kort onder de urinestraal gehouden en toen had ik het voor niets gedaan.......(nu weet ik nog steeds niet of ik zwanger ben!)

Liefs Victory

Hoi,

Het beste is als je test met ochtendurine doet. Als je al een aantal dagen over tijd bent dan kan je het ook op ieder moment van de dag doen. Met een vroege test moet je alleen de eerste urine van de dag gebruiken.

Ik zelf had vorige maand de urine opgevangen in een bakje, en toen de test gedaan (helaas negatief), omdat het lastig is om goed te richtten.

Succes in ieder geval met de volgende test.

gr. Ydem

Volgens mij moet je die van sensitest, (tenminste die goedkope) opvangen in een bakje. Tenzij je een midstream test hebt.

Groetjes Karin

van sensitest kan in een bakje hebben wij toentijds ook gedaan en hopenlijk snel weer

Terug
Bovenaan