zwangerschapstest van Romed

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal!
Weten jullie of de zwangerschapstesten van Romed te vertrouwen zijn? Ze zijn nu per drie te verkrijgen voor maar €4.50! Dat kan toch helemaal niet... Heeft iemand ervaring met die testen?

Ik heb op dit forum al veel negatieve ervaringen met Romed gezien (posi test, maar toch ongi worden of nega test en toch zwanger blijken), dus je kunt beter een ander merk nemen.

Inderdaad die verhalen heb ik ook gelezen. Maar hoe zit het dan met bijv. de huismerken, van de Kruidvat bijv.

Ivy

Ik heb geen ervaring met Romed, en als ik het hier lees, krijg ik daar ook geen behoefte aan. Zelf gebruik ik altijd Kruidvat of Trekpleister testen, en die hebben me steeds goede diensten bewezen. Als ik het niet was, testte ik negatief, en toen ik het wél was, kreeg ik ook een positieve uitslag (was toen wel al ruim 6 weken zwanger). Nu denk ik dat ik weer zwanger ben, dus ga ik zeker weer een eigen merk test gebruiken.

groetjes, Inge

Ik weet niet of het aan de testen van Romed ligt, maar ik had afgelopen zaterdag mijn NOD en ben nu dus 4 dagen overtijd. Ik voel me zwanger en heb ook allerlei zwangerschapsverschijnselen, alleen... de testen zijn negatief. Ik heb afgelopen zondag getest en vanavond weer. Ik ga morgenvroeg de huisarts bellen en anders met een paar dagen een andere test proberen.

Terug
Bovenaan