zwangerschapstest wanneer doen

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wanneer een zwangerschapstest doen??
1 Januari was mijn 1e dag van de menstruatie en ben nog niet ongesteld.
Heb al 2 testen gedaan vanmorgen de laatste en deze is negatief....
Wanneer kan ik het beste weer testen en wie heeft dit ook mee gemaakt.

Twijfel heel erg of ik nu zwanger ben of niet,blijf er de hele dag aan denken.

Wie heeft dit ook mee gemaakt ???????

Gr Nicole

Hoi!

Kherken dit wel ja! Je moet ongesteld worden, en er komt niks... Dan een test kopen... negatief ;-( Alleen die spanning er omheen al! Ik heb dit twee keer meegemaakt. Daarna werd ik een aantal dagen later ongesteld. Ik had wel zoiets... als hij negatief is, is hij over 2 dagen ook wel negatief en zal het wel komen. Ik test dus altijd maar 1 keer en dat is vaak 1 dag later dan de dag waarop ik ongesteld had moeten worden. De derde keer was het hetzelfde liedje... maar toen was het dus wel raak ;-)
Ik zou dus gewoon een paar dagen wachten... waarschijnlijk komen die rdtjes vanzelf en anders kun je daarna nog altijd een test doen.

sterkte met wachten!! stom he, dat de rdtjes gewoon niet op tijd komen. Maar beter is als ze helemaal weg blijven ;-)

liefs Jt

Hoi Nicole,

Dat lijkt me echt ellende. Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wát, je wilt gewoon duidelijkheid!
Als ik jou was zou ik een bepaalde dag in gedachten nemen, bijvoorbeeld dinsdag. Als je dan nog niet ongesteld bent, dán ga je weer testen. Op die manier kan je het misschien een beejtje van je af schuiven..
Als het erg lang duurt moet je misschien even de huisarts bellen, die zal je dan wel advies geven.

Succes!

hallo meiden,

wat rot allemaal he die onzekerheid, gelukkig hebben wel elkaar om ervaringen uit te wisselen..

ook hier gaat het niet bepaald over rozen ...sinds augustus gestopt, twee keer ongesteld geweest, daarna niets meer...niet zwanger en niet ongie...pffff, op advies dokter weer aan twee pilstrips begonnen.nu in januari weer aan "de klus". weet niet wanneer m'n nod is omdat ik al niet weet of ik wel ongie ga worden en dus een eisprong heb...

vrijdagochtend getest, in eerste instantie geen plusje te zien, later wel een plusje te zien (maar wel na zeker twee uur, dan geldt het toch niet meer?? ik snap dat niet echt want zonder hormoon kan het toch geen plusje worden???). gisteren weer getest en geen plusje....???

het is voor mij dus ook wachten, wachten en nog eens wachten!!

ik had dit van tevoren niet kunnen bedenken dat het zo'n intensieve periode zou worden...heb het er uiteraard graag voor over en zie het echt als een geschenk..

meiden hopelijk snel meer duidelijkheid voor ons..

xx

Hey meiden,

De onzekerheid is inderdaad killing!
Maar naar twee uur is een test inderdaad niet meer geldig. Een negatieve test kan dan een soort van door verkleuren naar (vals) positief.
Maar ik hoop zeker dat we binnenkort allemaal een positieve test in handen hebben

Liefs Jessy

Hoi
Wat fijn (of ook eigenlijk weer niet) om te lezen dat er meer zijn met dit probleem.
Ik heb nog steeds geen rode duivels op bezoek en blijf me aan het afvragen ben ik nu wel of niet zwanger?? Heb geen test meer gedaan....wil tot morgen afwachten.

Ik houd jullie op de hoogte.
Gr. Nicole

Terug
Bovenaan