zwangerschapstest, welke???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ff een vraagje, als jullie steeds een zwangerschapstest doen, welke gebruiken jullie meestal???
gewoon een simpele of bijv. die van clear blue?

liefs Jolanda.

Ik geloof niet dat het qua kwaliteit uitmaakt. Mijn advies: neem een voordeel verpakking. Twee voor de prijs van 1. Niet alleen voor als je blijkbaar te vroeg was, maar ook als je twijfelt of het wel goed is gegaan.

Hoi Jolanda,
Ik heb ze van de Etos en inderdaad een verpakking met 2 stuks.
Toen ik zwanger was van m'n dochter gaf ie het heel duidelijk aan.
Het is dus echt niet nodig om van die dure dingen te kopen.

hoi teddybeer..

dat vroeg ik me ook al af ...maar mijn vriendin zei ook gelijk koop een dubbel verpakking ,idd voorral voor de zekerheid...ik heb Predictor gekozen??!!!geen idee of ie goed werkt maar volgens de verpakking is ie snel /duidelijk en makkelijk,

liefs lonneke

Hoi hoi

Predictor is op zich een goede test alleen geeft ie pas laat aan of je zwanger bent. Je kunt dus als je te vroeg test nega testen terwijl je misschien wel zwanger bent

Ik vind het huismerk van Kruidvat fijn. ook niet duur en erg gevoelig. Gevolgd door de testen van clear blue die zijn ook erg gevoelig

ja dat klopt ook inderdaad ...er staat op de verpakking dat het 4 minuten duurt!!

ehm heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd

De testen werken op het hormoon HCG wat je aanmakkt als je zwanger bent. ER moet een bepaalde waarde van dat hormoon in je bloed zitten voor een test positief wordt

Nu is het zo dat bij kruidvat en clear blue je een kleinere hoeveelheid hormoon in je bloed nodig hebt om de test positief te laten worden dan bij predictor

Voor predictor moet er al een hoop HCG worden aangemkaat

bedankt voor jullie ractie's, geen dure testen meer, gewoon naar de kruitvat ofzo, scheelt weer een paar "centen".

liefs Jolanda

Terug
Bovenaan