zwangerschapstest Xtra-Sensitive (6 dagen eerder testen)werkt dat echt

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben moeder van een dochter
nu zijn wij bezig met een tweede kindje
maar nu willen wij (zoals zovelen) gaarg zo snel mogelijk weten of we zwanger zijn
nu heb ik bij sensitive een test besteld die 6 dagen voor je menstruatie kan testen
maar weet iemand of dit echt zo is
waarom deze test wel en de rest niet

gr mama lou

hoi mama Lou,

Geen idee of ze ook echt zo goed werken. Op de site staat iniedergeval dat deze al vanaf 10 mu het HCG hormoon meet en een normale vanaf 50 mu ( dacht ik zo uit mijn hoofd). Enige risico dat er aan vast zit is dat hij positief uitslaat maar dat het alsnog misgaat. In heel veel gevallen wordt je namelijk wel bevrucht maar gaat het bij de innesteling al mis en wordt je dus gewoon ongesteld op de verwachte dag.

Groetjes M

hoi mama lou,

Geen idee ook of dat werkt. Ik heb daar ook geen ervaring mee. ik wil nu ook een paar dagen eerder testen maar gebruik die van ClearBlue, we zien wel hoe het werkt.

wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. Zitten alweer in ronde 9. Hoe oud is jou dochter en hoelang zijn jullie al bezig voor de 2e?

Groetjes Silli

Heb net die test gedaan, negatief.... helaas....maar kan dus over 6 dagen pas zeggen of die echt werkt, haha....

Heb net zo'n test gedaan. Helaas negatief, maar kan natuurlijk over 6 dagen pas zeggen of hij echt werkt :)

Ik zou zeggen: zonde van je geld.
Wacht gewoon of je ongesteld wordt, wordt je dat niet test dan.
Anders ga je elke maand geld weggooien aan testen. En mocht je de pech hebben om er net zo lang over te doen als ik bij de eerste dan gaat dat echt in de papieren lopen.
Daarbij gaat het ook regelmatig mis vlak voor je NOD als je dan al positief getest hebt, dan heb je echt het gevoel dat je een miskraam hebt (wat natuurlijk ook zo is) maar waarbij je anders gewoon zou denken dat je gewoon ongesteld was. Dat lijkt me emotioneel een stuk zwaarder.

Gewoon wachten. Persoonlijk wacht ik zelfs nog minimaal een dag na mijn nod om te testen.
Dan heb je tenminste wat meer zekerheid.

ha silli

ik ga het zaterdag gewoon proberen
ik heb een dochter van nu 20 maanden en zijn al vanaf november bezig
in de maanden jan,feb ,maart, op een laag pitje
in verband met ziekte en een operatie
nu weer volop aan het proberen

jij succes wanneer kan jij testen

gr mama lou

Wij zijn al een tijdje bezig en probeer nu echt pas te testen als ik overtijd ben en daarvoor niet. Het werkt op je zenuwen en er kan nog vanalles gebeuren. De testen werken ook het beste als je echt overtijd bent, je maakt dan tenslotte pas hcg aan.

Succes!

Terug
Bovenaan