zwangerschapstest?

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

wanneer kan je het beste testen?
ik ben vandaag 1 dag overtijd en mijn temp is al 14 dagen verhoogd vandaag was hij alweer 0,2 graden gestegen.
ook heb ik vanaf mijn eisprong div klachtjes,
zoals misselijk, honger, tintelende ringvinger en pink wij zijn al een jaar bezig en ik durf eigenlijk niet te testen stom he?
ik ben bang voor een teleurstelling.
wat vinden jullie?

groetes bange anjertje

Je kan i.p. testen vanaf 1 dag overtijd, dus als je niet al te lang in spanning wilt zitten kan je vandaag een test doen.
Begrijpelijk dat je bang bent voor een teleurstelling, maar je weet tenminste waar je aan toe bent.

Succes.

Noor

Onzekerheid is ook niet alles mop.
Ik kan je wel aanraden de digitale test van Clear Blue te nemen. Ik heb toen namelijk veel testen gekocht omdat ik het nou niet goed zag of ik een +je of stipje zag. De digitale test is dus digtaal een + of een -. Een stuk duidelijker

Succes.... en ik hoop het voor je....

Ik heb gisteren (1 dag voor mijn NOD) getest en die was positief!!
De test was van DA. Vandaag voor de zekerheid nog een keer getest met ClearBlue en weer vet positief!

Maar het kan bij iedereen verschillen. Er zijn ook vrouwen die pas na 2 weken overtijd positief testen. Als ik jou was zou ik gewoon vast testen. Mocht ie niet positief zijn, dan nog geen paniek, want zolang je niet ongesteld bent is er hoop.

Veel succes!

Ik zou gewoon testen want het klinkt erg positief allemaal!!

Terug
Bovenaan