zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik heb vandaag een zwangerschapstest van de etos gedaan. Nu zie ik 1 duidelijk streepje en een ontzettend vaag streepje (ik moet de test bijna tegen de lamp houden om het streepje te zien). Ben ik nou wel of niet zwanger?

Ik ken dat elke keer als ik een test doe zie ik ook een tweede vage streep tot nu toe heeft het bij mij altijd negatief uitgepakt dus niet zwanger hoop voor jou dat het anders is maar ik vrees dat je net als ik te graag dat tweede streepje wilt zien groetjes calimero

Toen ik vorig jaar zwanger was had ik op meerdere testen een vage tweede streep. Was wel echt zwanger,maar weet inmiddels na vaak veel te vroeg getest te hebben dat je als je de test tegen de lamp moet houden je die streep gewoon wilt zien. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het een echte streep is ! XXX

calimero en xxx,
bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu twee dagen verder, en krijg allemaal van die bultjes op mijn tepels. Dit had ik bij mijn zoontje ook. Ik hoop dat ik zwanger ben, maar misschien wil ik inderdaad wel te graag. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
groetjes

Terug
Bovenaan