zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Op de bijsluiters van zwangerschapstesten staat dat de test na een half uur ofzo niet meer afgelezen mag worden omdat de uitslag dan niet meer betrouwbaar is. Nou heb ik al meerdere testen gedaan (voor de zwangerschap van m'n eerste) en die uitslagen bleven allemaal hetzelfde, ook als ik de test langer liet liggen. Nu heb ik gisteren een test gedaan, omdat ik al meer dan een week overtijd ben en die test gaf een negatieve uitslag. Maar ik had de test laten liggen en toen ik een paar uur later nog een keer keek, was er ineens wel een roze lijntje in het testvak gekomen. Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt? Zou ik toch zwanger zijn? Zo'n roze lijntje kan er toch alleen komen als je HCG in je urine hebt?
Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!

groetjes Sanne

hai!

Ik herken het wel, ik heb ook testen gedaan die pas na zoveel itjd pos werden, bij mij zijn er nog duivels gekomen, nu bijna 3 weken overtijd...

mijn collega heeft ook getest een tijd terug, was negatief en een paar uur later keek ze weer en hij was positief, ze was wel zwanger bleek later, het was alleen niet goed afgelopen.

Ik zou over een paar dagen weer eens testen!

groetjes

had ik vorige maand ook en een dag later was ik ongi!! nadine

Ook ik werd na deze 'vaag'positieve testen ongi.

Terug
Bovenaan