zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik volg al een tijdje jullie berichten,gewoon om dat het leuk is om anderen met de zelfde vragen te zien.
in mijn geval zijn we bezig met een derde baby te maken , en zijn nu 3 maanden intensief bezig,voor mij was het bij de eerste gelijk raak maar was ingesteld op een jaar omdat ik de pil had geslikt dus was ik er niet zo mee bezig,bij nr 2 heeft het wel een tijdje geduurd maar heb ik dan ook 2 miskramen gehad maar ik kan nu niet meer goed terug halen hoe lang we bezig waren en nu het afgelopen jaar heb ik ook geen pil geslikt en was het op goed geluk maar helaas ik word niet van de wind zwanger maar sinds 3 mnd zijn we hard bezig.mijn nod is maandag27jun en nu heb ik net getest met clearblue.daar krijg je een + als het pos en een- als het neg is ,ik ben natuurlijk veel te vroeg met testen maarja ik lees die berichten en over die testen die je blijkbaar 4 dagen van te voren kan doen dus ik dacht nou waarom zou het dan niet gaan met een test van de drogist en wat blijkt ik heb een heeeel licht streepje van de plus,dus wat moet ik hier nou mee?heeft er iemand ervaring met deze test van clearblue?
had ik nu maar niet zo vroeg getest,nu ben ik er zo mee bezig.
nou ben benieuwd naar jullie antwoorden groetjes

Hoi,

Ik heb ook altijd eerder een test gedaan ,maar onzeker was het altjid wel
Daarom heb ik een digitale test gedaan van clearbleu ,die is altjid duidelijk
ben benieuwd
gr monique

quote: moosje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2005 14:02:58'));

Hoi,

Ik heb ook altijd eerder een test gedaan ,maar onzeker was het altjid wel
Daarom heb ik een digitale test gedaan van clearbleu ,die is altjid duidelijk
ben benieuwd
gr monique

hoi,
nou dan ga ik die digitale maar halen maar die was wel heel duur he.
had jij dan ook een licht streepje en bleek het dan achteraf neg te zijn?
gr romy

Terug
Bovenaan