zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

zit met een vraagje...

Ik heb op 08/03 (volgende week donderdag) NOD. Nu denk ik al 2 weken dat ik zwanger ben. Heb vele symptonen en kon echt niet wachten met testen en heb vandaag een test van het Kruidvat gedaan. Natuurlijk negatief....

Mag ik nog hoop hebben? Zijn er nog mensen die al eens een week te vroeg getest hebben en negatief en alsnog zwanger?

Had ik toch maar niet getest...nu weet ik het helemaal niet meer...

Groetjes Kaat x

Hoi Kaatje,

In welke ronde zit je?? Ik heb toen ik in de eerste ronde zat ook veel te vroeg gestest en ook negatief natuurlijk. Ik heb mijn NOD 09-03-06 en ik ga op zijn vroegst 15 maart testen als het zover komt. Je leert vanzelf afwachten. Ik denk ook iedere keer dat het raak is en dan voel ik me ook zo , misselijk,hoofdpijn ,buikpijn,rugpijn je kent het wel.
Heel veel succes de aankomende dagen met wachten. Ik hoop nog van je te horen.

Veel liefs, Suus1980

Hoi Suus,

leuk dat je zo snel reageerde!

Ik zit nog maar in de eerste ronde. Ik heb nu een zoontje van 15 maanden en een 2de kindje is nu wel welkom.

De vorige keer heeft het 18 maanden geduurd voor ik zwanger was. Ik heb toen ook dikwijls gedacht dat ik zwanger was en telkens negatief!

Maar nu heb ik echt wel veel symptonen. Braken, misselijk, veel buikpijn rond eventuele innestelingsdatum, rugpijn,.....

Ach, we zullen wel zien. Heb toch nog een beetje hoop hoor... ;-)

Ik hoop dat sommige dames zich herkennen in mijn verhaal en toch nog zwanger waren.

Suus, jij ook veel succes hé meid!

Kaat x

Hoi Kaatje,

Even een vraagje: wanneer hebben jullie geklust ik ben namelijk heel onzeker of ik het allemaal wel goed bereken en goed doe? En jij hebt je NOD iets eerder dus dat reken ik wel uit. En ik weet niet of je mijn andere topic hebt gelezen maar misschien heb jij daar wel antwoord op als ervaren moeder. En jij hebt al veel meegemaakt als het zolang duurde bij je eerste zwangerschap. Echt goed dat je hebt volgehouden. Ik hoop dat ik dat ook kan. Ben nu al zo onzeker.

Groetjes Suus

Suus,

ik heb bij je andere optic een antwoord gegeven.

Zal je nog vlug mijn ronde uitleggen.

10/02/06: ongesteld
16/02/06: geklust
17/02/06: geklust
18/02/06: geklust
20/02/06: geklust
22/02/06: normaal mijn ei
............: afwachten en zenuwachtig zijn
02/03/06: getest en negatief
08/03/06: NOD

Je moet eens gaan kijken bij www.babybrabbel.nl. Daar kan je uitrekenen wanneer je ei ongeveer zou moeten komen. Er wordt gekeken naar je gemiddelde lengte van je cyclus. Succes

Kaat x

p.s. ik weet ook niet of we het goed doen hoor...denk van wel

halo mijn nod is ook zaaterdag maar ik test pas maandag ander is het zo teleursteling he groetjes jolaanda

Hoi Kaat,

Je moet natuurlijk niet te veel hoop krijgen, maar ik zat in mijn eerste ronde en had ook sterk het gevoel zwanger te zijn ( meer sterke hoop denk ik)
Dus een aantal testen er tegen aan gegooid, een week voor mijn NOD. Zelfs een dag voor en een dag na mn NOD was de test negatief.
Maar.... de 2e dag na mijn NOD was hij licht positief. Ik ben voor alle zekerheid naar de huisarts gegaan. Ook daar heel licht positief.

Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en verwacht mijn 1e kindje op 22 juli!

Er is dus nog hoop!

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan