zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Ik heb net voor het eerst een zwangerschapstest gedaan, maar erg veel duidelijk wordt het er niet op. De test geeft aan dat hij gelukt is, en in het vierkante vakje zou een streep moeten verschijnen bij zwangerschap. Nou was in het vierkante vakje een miniscul steepje zichtbaar maar is nu weer verdwenen, er staat wel in de gebruiksaanwijzing dat de streep dik of dunner kan zijn , maar niet dat ie kan verdwijnen. Ik ben instaat om nu direct de tweede test te gebruiken, maar dat kan pas weer na drie dagen...

ik weet ook niet hoeveel ik overtijd ben en of ik dat wel ben ( klinkt misschien raar, maar ben altijd maar heel licht ongesteld, waardoor ik niet eens meer weet wanneer)

Nou ja, misschien wel of misschien niet dus, over een weekje maar weer eens kijken...
Misschien nog meer mensen die twijfelen over hun test? die van mij is overigens van de Hema, zou dat ook nog schelen of je er een hebt van het kruidvat of hema of clearB oid?

Groet

Hoi Laika,

Ooow, wat een onzekerheid, helaas herken ik je probleem niet. Ik zou over een paar dagen weer een test doen. Veel suc6!

Liefs Lientje

Hoi Laika,
ik heb zelf nog geen ervaring met de testen. heb er wel eentje in de la liggen, maar de RD's zijn me voor geweest!!
Ik lees hier op de forum wel vaker over de digitale test van clearblue...die geeft gewoon aan of je zwanger bent, JA of NEE. Deze test zou bij t kruidvat te verkrijgen zijn.
Ik hoop dat ik  je op deze manier  toch en beetje geholpen heb met je probleem.
Succes!!
Groetjes sjnoebelke  

Hallo,

Wat vervelend zeg dat weet ik eigenlijk ook niet, maar laat de moet niet zakken, het bloedverlies wat je hebt kan trouwens ook van de innestelling zijn, dan heb je ook soms licht bloedverlies.
Ik heb alleen de testen van clear blue en predictor gebruikt dus ik weet niet hoe die van de hema zijn..
Als je nog steeds twijfelt morgen kun je ook de ha even laten testen.

Heel veel succes Mary jane

Terug
Bovenaan