A
Anoniem
Guest
Ik heb net voor het eerst een zwangerschapstest gedaan, maar erg veel duidelijk wordt het er niet op. De test geeft aan dat hij gelukt is, en in het vierkante vakje zou een streep moeten verschijnen bij zwangerschap. Nou was in het vierkante vakje een miniscul steepje zichtbaar maar is nu weer verdwenen, er staat wel in de gebruiksaanwijzing dat de streep dik of dunner kan zijn , maar niet dat ie kan verdwijnen. Ik ben instaat om nu direct de tweede test te gebruiken, maar dat kan pas weer na drie dagen...
ik weet ook niet hoeveel ik overtijd ben en of ik dat wel ben ( klinkt misschien raar, maar ben altijd maar heel licht ongesteld, waardoor ik niet eens meer weet wanneer)
Nou ja, misschien wel of misschien niet dus, over een weekje maar weer eens kijken...
Misschien nog meer mensen die twijfelen over hun test? die van mij is overigens van de Hema, zou dat ook nog schelen of je er een hebt van het kruidvat of hema of clearB oid?
Groet
ik weet ook niet hoeveel ik overtijd ben en of ik dat wel ben ( klinkt misschien raar, maar ben altijd maar heel licht ongesteld, waardoor ik niet eens meer weet wanneer)
Nou ja, misschien wel of misschien niet dus, over een weekje maar weer eens kijken...
Misschien nog meer mensen die twijfelen over hun test? die van mij is overigens van de Hema, zou dat ook nog schelen of je er een hebt van het kruidvat of hema of clearB oid?
Groet