Zwangerschapstest...

Lieve dames,

Ik heb een vraagje... Het is nu ongeveer een week na mijn eisprong en ik heb wat vage klachtjes, zoals pijnlijke tepels en een zeurderig gevoel in mijn buik. Nou heb ik zojuist een zwangerschapstest gedaan en nou is de controlestreep duidelijk rose, maar daarnaast staat nog een hele lichte rose streep. MAar dan ook echt heel licht.... Wie van jullie heeft dit ook gehad en bleek wel degelijk zwanger te zijn??
 
Hoi Mariet,ik had hetzelfde en bij mij was het ook heel vaag te zien.Om er toch zeker van te zijn had ik contact op genomen met de assistente v/d huisarts en ik kon gelijk komen om daar een extra zwangerschapstest te doen.(daar hebben ze urinepotjes)en ja ik was zwanger.Ik denk dat ik je al mag feliciteren.Liefs en laat nog even horen hoe het afgelopen is.
 
het ligt er een beetje aan. Stond het streepje er meteen, of pas na een tijdje? Want in dat laatste geval kan het goed zijn dat je niet zwanger bent. Het gebeurt wel vaker dat er toch een streepje komt (bijvoorbeeld na een minuut of 10), terwijl je niet zwanger bent. Ik heb dat zelf ook een keer gehad en was dus al (voor niks) blij. Nog even wachten en dan opnieuw testen dus! Ik hoop voor je dat het raak is.
 
Nou, ik had het ook zo hoor en ben zwanger. Hij meet de zwangerschapshormoon, dan krijg je een streepje, dus die hormonen heb je .... Gefeliciteerd hoor. Welkom.
 
Ik heb vanochtend weer een test gedaan en weer een heel licht streepje!! Eerst heel moeilijk zichtbaar maar na 2-3 minuten zag ik het echt wel. Volgens mij is het raak!!!
 
Terug
Bovenaan