zwangerschapstest

Hallo allemaal, ik heb afgelopen dinsdag (ik was toen een week over tijd) een zwangerschapstest gedaan. ik kreeg een heel licht streepje te zien. Advies van de huisarts was test over 3 dagen nog een keer, maar ga er maar vanuit dat je zwanger bent. Vandaag dus weer een test gedaan en het streepje was nu haast niet zichtbaar... Hebben meer mensen hier ervaring mee??? Het maakt me erg onzeker, zou er iets mos zijn gegaan???
 
Hallo, er is volgens mij niks mis gegaan. Toen ik de test deed was het streepje ook bijna niet zichtbaar. Maar er is een streepje en dat is het belangrijkste! En nu, 33 weken later, heb ik geen streepje meer nodig om te zien dat ik zwanger ben! Ik zou er gewoon van uit gaan dat je zwanger bent en misschien kun je alvast een afspraak maken met de verloskundige, kan die je misschien meer geruststellen. Ik wens je veel succes en maak je niet druk! Groetjes
 
ik zou over een paar dagen nog een test doen, en dan een ander merk proberen en proberen met ochtend urine...misschien zit daar een hoger hcg gehalte in.
succes ermee.
 
ik ben het helemaal met bovengenoemde anoniem eens,heb dit zelf ook gehad en gedaan heb toen 3 dagen later een test van een ander merk(c1000 eigen merk heel duidelijk was deze bij mij)gedaan en met ochtendurine en dit was heel duidelijk 2 strepen.
 
Ik kreeg ook een vaag streepje. Drie dagen later deed ik een duurdere test en weer een heel vaag bolletje deze keer. Maar ik ben nu toch al 22,5 week zwanger. Je bent zwanger hoor. Je kan niet weinig zwangerschapshormonen in je bloed hebben. Je zal waarschijnlijk nog niet ver zijn. Ik bleek achteraf nog maar 4,5 week zwanger te zijn tijdens de test.

Proficiat dus!!!!
 
Ik heb ondertussen al een nieuwe oproep gedaan, omdat ik nu ook bloedverlies heb. Het lijkt gewoon alsof ik ongesteld ben geworden, dus ik denk dat ik niet (meer) zwanger ben. Ik zal maandag de HA maar effe bellen... Toch een naar gevoel dat ik niet weet waar ik aan toe ben, ik ga er nu vanuit dat ik NIET zwanger ben. Wel een telleurstelling, maar we zijn pas 2 maanden bezig, dus we hebben alle tijd. Jammer dat de eerst keer zoveel onzekerheden met zich mee heeft gebracht...

Bedankt voor jullie lieve reacties, daar heb ik toch veel steun aan!
Groetjes van een onzeker anoniempje!
 
Terug
Bovenaan