Zwangerschapstest

hallo
ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 33 dagen dus dat zou betekenen dat ik dan 21 augustus weer ongi moest worden en dat was gisteren. nu heb ik een week geleden of zo ook al gestest met een Romed test en deze was licht positief gisteravond heb ik er weer eentje gedaan en deze was dik positief. maar kan ik een Romed test wel vertrouwen of niet. omdat ik wel eens verschillende verhalen hoor over deze testen. wel heb ik af en toe last van de borsten en of tepels. ook heb ik heel vaak geen zin in eten. niets smaakt me. ook heb ik af en toe last van afscheiding. kan ik nu zwanger zijn of niet. en de Predictor testen kan je deze ook al doen of is dat nog te vroeg omdat ook veel mensen hier zeggen van dat hij pas na een week overtijd postitief verkleurd. dus graag wil ik jullie meningen hierover
ik hoop op veel reacties
groetjes anoniem
 
Hoi,
Met de Romed testen heb ik geen ervaring, maar met de Predictortest heb ik geen goede ervaring. De testen van Clear Blue vind ik zelf wel goed, dus als je de Romed test echt niet vertrouwd zou ik nog een Clear Blue test doen.
Veel succes en mocht het zo zijn dat je zwanger bent wil ik hierbij alvast feliciteren en veel geluk wensen.
Groetjes Daantje
P.S. Laat nog even weten wat de uitslag is.
 
hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap! niet voor niets positief denk ik!!
geniet ervan.

ps: ik had gewoon een hele goedkopen trekpleister test gekocht...die werkte ook.
gr. sandy
 
Hallo meid,

Ik wil je feliciteren. Ik heb zelf ook de romed test gebruikt (eerst twee maanden achter elkaar negatief en deze maand positief. Voor de zekerheid met spoed naar de drogist gereden om de allerduurste test te koppen. Ook positief!!
Dus de test van Romed doet het Prima.
 
Terug
Bovenaan