zwangerschapstest

Hoi Meiden,
Ik ben nu bijna een week overtijd en de test is negatief, terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb. Nu weet ik dat dit kan, maar toch!! Bij de eerste had ik gelijk gespannen borsten en was de test wel gelijk positief. Heeft nog iemand dit gehad?

Alvast bedankt,
Marieke
 
Helaas ik kan je geen antwoord geven maar ik kan je wel vertellen dat ik met precies het zelfde zit.
Ben over tijd, er gebeurd echt helemaal niets wat op menstruatie lijkt. Voel me opgeblazen, ben ontzettend moe en misselijk maar de testen (2 gedaan inmiddels) zijn negatief (?)

Misschien zijn we gewoon te vroeg met testen. En moeten we het over een paar dagen nog maar eens proberen (toch?)

Succes, en hopelijk gaan we allebei goed het nieuwe jaar in!

Groeten,

Cynthia
 

Hoi Allemaal

Ben 5 dagen overtijd en de test geeft een 2de streep aan, wel iets lichter dan de andere maar dat maakt toch niet uit?
2 strepen is toch zwanger? ook al is het nog iets lichter?

Groetjes JBR
 
Hoi, ik had de eerste test gedaan, een dag na mijn ongi-dag en deze was negatief. Mijn gevoel gaf anders aan, opgezette borsten en veel afscheiding...
Na 5 dagen weer een test en jawel, deze gaf positief aan. 30 augustus ben ik uitgerekend! Gr, Jill.
 
Terug
Bovenaan