zwangerschapstest

Hoi allemaal, heeft iemand van jullie meegemaakt dat op de 2e dag overtijd de test negatief was en dat die later positief was? Ik was zaterdag 2 dagen overtijd en had het gevoel dat ik zwanger was maar de test was negatief. nu de 4e dag overtijd maar nog geen 2e test gedaan.... Ik wacht nog even af. Ik ben ook een maand geleden met borstvoeding gestopt maar had al die tijd een regelmatige cyclus. Mischien is er iemand die dit herkent.

groetjes,
Femke
 
Hoi Femke.

Ik snap je onzekerheid.

Ook mijn eerste zwangersschapstest was negatief. OOk ik was toen 2 dagen overtijd. Toch bleef ik het gevoel hebben dat ik toch zwanger was.Ik heb na 2 dagen een nieuwe test gedaan. Toen bleek ik toch zwanger te zijn.
Als je niet langer wil afwachten kan je gerust die 2e test doen.
OOk ik had voor mijn zwangerschap een regelmatige cyclus...

groetjes Jannigje
 
Hoi Femke, ik ken dit!!! ik deed op zaterdagmorgen een test van predictor.... negatief. Zaterdagmiddag heb ik een clearbleu test gedaan(digitaal) deze test was binnen een minuut positief. Ik raad je aan om een clearblue test te gaan kopen. Suc6
 
Hoi Femke,

Ik had na 1 week overtijd een test gedaan en die was negatief.
Na 2 weken nog eens een test gedaan en die was ook negatief, maar ik werd niet ongesteld. Na ong. 2,5 week nog eens een test gedaan, en toen bleek ik ook gewoon lekker zwanger te zijn, zoals ik eigenlijk al had verwacht. Dus wanhoop niet te snel, ik weet hoe het voelt, maar de meeste testen schijnen pas na 3 weken overtijd echt te werken!

groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan