zwangerschapstest

hallo allemaal.
ik heb a.s. donderdag mn NOD en heb al ruim een week buikpijn. t is begonnen ongeveer 6 dagen na mn eisprong en t is net een gevoel of ik ongi moet worden. alleen dat is nog steeds niet gebeurd. hoi hoi!!! nu vraag ik me af of ik morgenvroeg of woensdagmorgen al een test kan doen. ik heb namelijk zo'n buikpijn dat ik er soms wel een pijnstiller voor wil nemen maar omdat ik niet weet of ik zwanger ben wil ik dat eigenlijk niet doen. zijn er hier dames die voor hun NOD al een test hebben gedaan? ik weet dat t dan alsnog mis kan gaan maar mocht ie positief zijn dan neem ik geen pijnstiller en weet ik waar die gekke pijn vandaan komt.
 
Ik herken dit. Ik had ook zo'n vaag gevoel maar ik had ook last van griep dus dacht dat t dat misschien was, na een week overtijd heb ik toch een test gedaan die was zwak positief. Ik twijfelde toen erg, er is nu bloed getrokken om zeker te zijn. Toch heb ik nu nog een test gedaan en die is gewoon duidelijk positief. Doe gewoon een test zou ik zeggen alleen let erop dat je niet te veel gaat drinken en ik raad aan ochtendurine te pakken das toch vaak sterker geconcenteerd (kan een fabel zijn, maar zo voel ik dat).
 
Terug
Bovenaan