zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik heb een vraag. ik heb via internet zwangerschapstesten besteld bij babybrabbel van het merk romed.
heeft iemand ervaring met deze test???
betrouwbaaar etc???

groetjes angela

hoi angela
je kan beter een andere test pakken.romed staat erg slecht aangeschreven.hij geeft zwanger aan als je dat niet bent.bij www.l10.nl kun je ook heel goedkoop  andere  testjes bestellen,stripjes die ze in t ziekenhuis ook gebruiken.maar deze gaven op mn nod nog geen zwanger aan,een week later wel.clear blue is nog altijd de beste.die gaf op mn nod wel zwanger aan.wel duur,maar wel duidelijkheid.
succes.
groetjes kari

hoi

nu raak ik even in paniek. ik ben een week overtijd en twee testen gedaan van het merk romed allebei positief. zou ik dan niet zwanger zijn???

groetjes angela

loop morgen gewoon de eerste de beste drogisterij binne en haal daar een test!!
Ik heb ze van etos eigenmerk gebruikt en van kruitvat (omdat ik het niet geloofde) en daar kwam duidelijk naar voren dat ik zwanger ben!!

Liefs Diana
11weken

koop bij de drogist/kruidvat/etos even een gewone test.als die positief is ben je zeker zwanger.die romeds zijn niet betrouwbaar.google maar eens op de naam.maar je bent al een week over tijd,dus dat is op zich al heel positief!!etostesten heb ik ook gedaan.die zijn op zich wel goed,maar bij mij was het streepje zo vaag dat ik nog twijfelde en er nog een clear blue tegenaan heb gegooit.die heeft me uiteindelijk overtuigd.je kan beter 1 keer 13 euro uitgeven voor zekerheid,dan 3 keer 7 euro voor vage streepjes.hoewel bij veel mensen de etos en kruidvattesten wel duidelijk zijn hoor.maar dat weet je niet van te voren natuurlijk.
ik hoop dat je snel een betrouwbare vette streep in handen hebt
we horen het snel he?
groetjes kari

hoi kari,

fijn dat je nog even terugstuurt. ik heb een test gehaald bij de apotheek ook positief. ik heb zelfs mijn moeder gisteren een test van romed laten doen en die was negatief.
maar goed ik ben heerlijk zwanger!!!!!!!!!!!!!!

GROETJES ANGELA

Hoi..

Ik heb gewoon bij het Kruidvat 2 testen gehaald van het eigen merk. En bij allebei stond er een vette streep!! Die zou je ook moeten proberen!! Succes!

Groetjes, Rodée

Oké.. Spuit 11 hier!!

GEFELICITEERD meis!!! 'k Wens je een fijne zwangerschap!

Groetjes, Rodée

Terug
Bovenaan