zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
begrijp ik het goed?als je denkt dat er iets ergs aan de hand is en je doet een zwangerschapstest die positief uitvalt dan is er niets aan de hand?

Hoi,
nee dat is niet zo, het zwangerschaps hormoon blijft na een miskraam of een bevalling nog een tijdje in de bloed zitten.
Misschien als je denkt dat er iets mis is dat je dan naar je verloskundige kan gaan?
Sucses, groetjes Patricia(29+4)

kan nog niet naar de verloskundige want zei zegt dat het nog te vroeg is om iets te kunnen zien,ik bloed al een paar dagen heb veel stolsels gehad nu niet meer maar bloed nog steeds

kan nog niet naar de verloskundige want zei zegt dat het nog te vroeg is om iets te kunnen zien,ik bloed al een paar dagen heb veel stolsels gehad nu niet meer maar bloed nog steeds

Hoi hoi,

Wat Patricia zegt, het zwangerschapshormoon blijft altijd nog een tijdje in je lichaam zitten.
Ik weet niet hoe lang je zwanger bent maar bloedingen zijn niet een goed teken. Echter, het hoeft niet altijd te zeggen dat het mis is. Het kan een innestelingsbloeding zijn. Zelf heb ik in het begin heel veel bloedingen gehad (ook met stolsels). Met het kindje ging het elke keer nog goed dus dat is allemaal goedgekomen. Ben nu een dikke 19 weken zwanger.

Helaas is dat niet bij iedereen het geval. Een bloeding kan ook duiden op een miskraam. Wat vaak wel een teken is van een miskraam, zijn buikkrampen. Als je die erbij hebt gehad, is dat niet goed. (er zijn ook wel miskramen zonder buikkrampen dus het is niet altijd zo dat als je geen kramp hebt, je dan geen miskraam hebt hoor).

Jammer dat je moet afwachten; ik weet hoe het voelt.
Heel veel succes de komende tijd!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Ja het klopt idd dat het hormoon nog in je lichaam zit. Bloedingen heel vroeg in de zwangerschap hoef niet altijd heel erg te zijn. Maar bij jou is het wel heel erg veel toch? Heb zelf ook bloedingen gehad in de zwangerschap maar dat was rond de 14e en 16e week van mijn zwangerschap, nu inmiddels bijna 17,5 week.

Ik denk dat je niet meer kunt dan afwachten, veel succes.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan